PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=35}
6,9 46 214
ocen
6,9 10 1 46214
4,7 9
ocen krytyków
Demony wojny wg Goi
powrót do forum filmu Demony wojny wg Goi

Czemu

ocenił(a) film na 7

Czemu tak niska ocena ? Genialny Linda i mnóstwo pozytywnych aktorów. Ludzie głupio piszą że to
podróbka Amerykańskich filmów wojennych a tak na prawde Polacy pokazali twarde dobre kino

ocenił(a) film na 7
KopsonKrk

Film jak na realia tamtych czasów może być. Nie miało wtedy nasze wojsko takiego dobrego wyposażenia jak obecnie i może dlatego posłali jedną bidną drużynę. Dzisiaj to posłali mały mały pluton w Rosomakach. Albo jak w przypadku tego filmu dodatkowo drużynę w Mi-24 a sam Mi robił by za wsparcie powietrzne. Bo w filmie użyli lekko uzbrojonej wersji wielozadaniowej Mi-8. A jest różnica między ciężkim bojowym helikopterem a niegroźnym w tym wypadku transportowcem.

ocenił(a) film na 7
pawel_murdock

No nie znam się aż tak na tym, ale mi się podoba w przeciwieństwie do wielu Polaków

ocenił(a) film na 7
KopsonKrk

Polactwo zawsze ma problemy z polskimi obrazami. Do niech trzeba podejść z rezerwą,ale też nie oszukujmy się,bo ten obraz nie jest specjalnie wybitnym dziełem. Poprawne kino z charakterem w postaci polskiej obsady (monolog Zamachowskiego rewelacja).

użytkownik usunięty
RAC_79

,,Demony wojny'' miało miec kontynuację jak sam Pasikowski mówił w odpowiedzi na moje pytanie w postaci filmu ,,Keller''. Był scenariusz do tego filmu. Pasikowski chciał kręcic drugą częśc, ale zwlekał. Może nie miał pieniędzy, może bał się powtórek.

ocenił(a) film na 7

Z perspektywy czasu może to i lepiej wyszło? Chociaż nie mogę wysunąć w całej pełności tej teorii,bo mam jeszcze do obejrzenia Operacja Samum(widziałem kilka lat temu,ale nie całość) i Reich,na dodatek też nie zapoznawałem się z opiniami na temat tych filmów,ale po ocenach widzę,że społeczność fw specjalnie się nie zachwyciła. Cóż,zobaczę wkrótce gdy obejrzę w/w tytuły.

użytkownik usunięty
RAC_79