PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=527534}

Kret

6,5 27 584
oceny
6,5 10 1 27584
6,5 17
ocen krytyków
Kret
powrót do forum filmu Kret

Zastanawiam się, czy nie warto w naszych produkcjach wklejać napisów, aby zrozumieć
dialogi postaci. Te są po prostu mało słyszalne. Lepiej słychać stukanie łyżki o talerz niż
treść rozmowy podczas obiadu, szelest toreb z ciuchami jest głośniejszy od dialogów. Uszy
zaś puchną, kiedy słychać warkot auta albo trzaśnięcie drzwiczkami. Fatalne wysterowanie
dźwięku. To już reguła odkąd pamiętam w polskich filmach. A co wy sądzicie o jakości
udźwiękowienia???

ocenił(a) film na 6
Voytentroth

Całkowicie się zgadzam. Gdzie się u nas szkoli dźwiękowców? Też w Łodzi? Chyba powinni pomyśleć o wymianie kadr.

ocenił(a) film na 4
Voytentroth

bo chyba leszcze łapią dźwięk podczas kręcenia zamiast dogrywać lub filtrować i mowie nadać więcej mocy, nie wiem nie znam się ale trąca to amatorszczyzną i sprawia, że polskie filmy ogląda się z trudem...

ocenił(a) film na 6
ZimnyJakLod

No właśnie, nie znasz się a komentujesz. Trochę głupio pan robi.

ocenił(a) film na 4
RAC_79

albo się "nie znasz" albo "pan" - pasuje zachować jedną formę pisania do kogoś jeśli skończyło się podstawówkę, o maturze nie mówiąc

a żeby napisać "trąca to amatorszczyzną i sprawia, że polskie filmy ogląda się z trudem" nie trzeba się na niczym znać, wystarczy mieć sprawny słuch, dużo gorzej pisać komentarze nie związane z tematem a jedynie komentujące zachowanie innych jak teraz to robimy ;]

ocenił(a) film na 6
ZimnyJakLod

Proszę zainwestować w lepszy sprzęt, lepsze udźwiękowianie, bądź zapisać się na wizytę do laryngologa. Może mieć pan problemy genetyczne, wrodzoną wadę słuchu i o tym nie wiedzieć.
Pozdrawiam.

ocenił(a) film na 4
RAC_79

pudło, w serialach człowiek rozumie wszystko co mówią natomiast w filmach nie więc nie jest to wina słuchu czy sprzętu nagłaśniającego mojego i setek tysięcy innych ludzi tylko tego jak robione są polskie filmy