jak sadzicie? gdyby wybierac w kolejnosci kilka najlepszych to jak by to wygladalo??
wg mnie top 5 BS & TH
2 asy atutowe, crime busters, double trouble, watch out were mad, odds and evens
najlepszym filmem ze Spencerem jest przyjaciel to prawdziwy skarb,a wy jak sadzicie?? ma ktos inne zdanie?
nie wiem czy widziałeś, ale proponuje zapoznać się z tymi pozycjami, które wypisałem wyżej
Ale mi nie chodzi o podobne filmy z budem tylko ogolnie o jakiekolwiek podobne do przyjaciel na wage zlota,bo z budem to widzialem,sa wypisane porzadne rzeczy wyzej