Nie wiem czy to przypadkiem nie najlepszy film z Chuckiem Norrisem bo przynajmniej w tym filmie Chuck Norris grał, mówił coś, dawał z siebie więcej niż w innych filmach - po prostu więcej było scen aktorskich niż mordobicia i kopnięć z półobrotu. Choć fabuła - trzeba przyznać - nie zachwyca. Policjanci kontra szatan. Szkoda gadać. Mimo to jednak film ogląda się bardzo dobrze. No i jeszcze aktorka Sheree J. Wilson znana także z roli prokuratorki w "Strażniku Teksasu", tutaj wypadła lepiej.
Także podsumowując: film niezły, Chuck przyłożył się do zagrania roli w tym filmie. W końcu to był film kinowy a nie to co w ostatnich 10-15 latach grał w samych produkcjach telewizyjnych i w serialu.
Najlepszy film Chucka pod wzgledem gry aktorskiej to był Kod Milczenia ,a potem Bohater i Strach .
bez przesady jak to oglądałem to to nie wiedziałem czy płakać czy się śmiać. Ale tak to jest jak aktorzy akcji próbują grać w gatunku który nie wiadomo do końca czy to thriller czy horror czy komedia tak jak dzwony piekielne ale tam to już całkiem nic się kupy nie trzymało .
Według mnie Delta Force. Tam był w drugoplanowej i w ogóle bardzo ciekawą postać wykreował.
Delta Force był fajny pod wzgledem akcyjnym .Natomiast krytycy filmowi byli zachwyceni ,,Kodem Milczenia ,, uważali i pewnie nadal uważają że to jego najlepszy film .Świetnie nakrecony ,ciekawa i fajna historia ,świetna muzyka ,klimat lat 80 to tylko niektóre zalety ,,Kodu Milczenia ,,.Tutaj sobie możesz zobaczyć jak o tym filmie opowiadają .http://www.youtube.com/watch?v=J7E0Nwbk9F0
z Kodem Milczenia i Bohaterem i strachem się zgadzam.
te dwa filmy miały chyba najlepiej rozpisaną fabułę ;)
W sumie ,,Samotny Wilk McQuade ,, też miał dobrą fabułę =Nie bez powodu mówi się że to najlepszy film Chucka :)
dla mnie akurat te dwa są najlepsze + Hitman.
Samoty Wilk McQuade ma świetną scenę walki Norrisa z Carradinem i nie jest zły, ale scena, jak strzela do skał i kładzie wszystkich jedną serią to przekomiczna jest :)
swoją drogą - nawiązali do niej w Niezniszczalnych 2 :) :)
Ta scena kiedyś zrobiła na mnie piorunujące wrażenie ,gdy pierwszy raz oglądałem ,,Samotnego Wilka ,, a to było w 1998 roku .Natomiast ,,Kod Milczenia ,, oraz ,,Bohater i Strach ,, to są również filmy w których Chuck najlepiej zagrał aktorsko ,dał z siebie wszystko ,pokazał że potrafi przyzwoicie zagrać :) Jeszcze bym dodał ,,Słonecznego Wojownika ,, gdzie pokazał że ma talent komediowy albo jego przebłyski :)
talent komediowy i dystans do siebie pokazał w "Tak, Kochanie" - płakałam oglądając!
Poza tym w WTR humor był częstym gościem, zwłaszcza w pierwszych sezonach, bo potem to już było ogólnie śmiechowo :)
A według ciebie Top 10 Chuck Norris Movies to jakie byś dała ? Tu mała podpowiedz :) http://www.youtube.com/watch?v=CvEKO6p3E-c
hehe - nie wiem, kto układał ten spis, ale w życiu "Code of silence" nie dałabym tak nisko a "Mściciela z Hongkongu" tak wysoko
:)
musiałabym się nad tym zastanowić. mam teraz trochę pracy w pracy, więc na przyjemności przyjdzie czas przy weekendzie :)
ale ten układ listy z YT u mnie się nie zachowa na 100% :)
Ja bym do Top 10 Chuck Norris Movies zaliczył wszystkie filmy Chucka w przedziale od 1983 -1990 ,te miał najlepsze ,kręcone przez solidne wytwórnie filmowe jak Orion (Kod Milczenia ) czy Canon Films (zaginiony w akcji ) .I masz racje ,,Kod Milczenia za nisko zdecydowanie !
w ogóle co to za zestawienie - nie ma takich filmów jak "Hitman", "Bohater i Strach", "Kod milczenia" w połowie stawki (???)
to zestawienie robił chyba jakiś "Ukryty krytyk" ;)
Trzeba też tutaj dorzucić Prawdziwi mężczyźni ubierają się na czarno. Dla mnie na tej samej półce wraz z Samotnym Wilkiem McQuadem i Zaginionym w akcji. No a potem Mściciel z Hongkongu, Ośmiokąt, Jednoosobowy Oddział, Utajona Furia, Kod Milczenia, Bohater i Strach, no i dalsze części Zaginionego plus Oddział Delta, a jako wisienka na torcie Kumple wraz ze Słonecznym Wojownikiem ;)
To nie był Szatan, tylko sługa. Nie wgryzłeś się w fabułę, dlatego tak oceniasz.