Obejrzałam niedawno Moment.. i jestem poprostu zachwycona.. Już dawno żaden film nie wzbudził we mnie takich emocji co ten.. :):) Nie przypuszczałam, że koreańskie filmy mogą być tak dobre.. Czy znacie inne tytuły takich filmów..?? Żeby można było sobie popłakać troszkę .. :):):)
Polecam:
-Keulraesik
-Yeonae sosheol (AKA Lover's Concerto / Lovers' Concerto / Friends and Lover) (2002)
-Ima, ai ni yukimasu (AKA Be With You)
-Windstruck
-Sad Movie
-Siworae
-Pusty dom Bin jip (AKA Bin-Jip)
-Ostatnie życie we wszechświecie Ruang rak noi nid mahasan (AKA Last Life in the Universe / Chiky? de saigo no futari) (2003)
-Samaria
-Jedz i pij, mężczyzno i kobieto Yin shi nan nu (AKA Eat Drink Man Woman) (1994)
-Dziecięcy świat Dare mo shiranai (AKA Nobody Knows / Daremo shiranai - Nobody knows) (2004)
Daj znać czy sobie popłakałaś ;)
Hmm.. popłakałam sobie ale tylko z tego względu, że nie mam jak tych filmów skombinować.. jej.. próbowałam na różne sopsoby (o których lepiej nie będę yu pisać ;)) no i nic... więc chciałam się zapytać... skąd macie te filmy?? I czy ktoś byłby w stanie pomóc mi jakieś zdobyć?? Naprawdę bardzo mi zależy - chciałam poprostu obejrzeć jakieś ciekawe filmy produkcji - "nie USA" :):), a te azjatyckie wydają się naprawde tego warte....
...ing
Baekmanjangja-ui cheot-sarang
Nae yeojachingureul sogae habnida
Sekai no ch?shin de, ai o sakebu
Oasis
Nana
Polecam stronkę:
http://www.crunchyroll.com
Ogromny wybór, z jedną tylko uwagą - napisy tylko po angielsku.
Pzdr, e:)
My girl and I
A millionaire first love
Addicted
Ditto
Failan
Il mare (też wzruszający)ale happy end :)
Quill
Daddy long legs
Mogą się powtarzać ale napiszę te które mi się bardzo podobały oprócz Moment to remember:
Millionaire's Firt Love
Classic
Innocent steps
Daisy
200 Pounds Beauty
About Love
Love Me Not
Ditto
Sad Movie
Secret
Temptation of wolves
Daddy Long Legs
Heavenly Forest
To takie co można się wzruszyć:) oczywiście mam o wiele więcej ulubionych ale to już inne gatunki:)
a ja poleciłabym kilka filmów indyjskich (Indie badz co badz tez leża w azji:P) :
http://nigdy.nie.mow.zegnaj.filmweb.pl/
http://www.filmweb.pl/f224821/Paheli,2005
http://veer.zaara.filmweb.pl/
http://gdyby.jutra.nie.bylo.filmweb.pl/
http://www.filmweb.pl/f222415/Chalte+Chalte+-+Blisko+siebie,2003
http://www.filmweb.pl/f168729/Dil+Se+-+z+ca%C5%82ego+serca,1998
http://zona.dla.zuchwalych.filmweb.pl/
http://www.filmweb.pl/f164052/Co%C5%9B+si%C4%99+dzieje,1998
http://fanaa.filmweb.pl/
mogłabym wymienic jeszcze kilka, bo do niedawna tylko z takim azjatyckim kinem mialam do czynienia:P
Ashita no kioku (Memories of Tomorrow)
http://www.filmweb.pl/f299508/Ashita+no+kioku,2006
Jesli bedziesz oglądac Windstruck to najpierw radze zobaczyc My sassy girl, filmy są niby powiązane , nie wiem jak tam z tym do konca jest, ale zrob tak:):D
My boyfriend is type B
Sex is zero
My tutor, my friend
Daddy long legs
Ditto
LOVE SO DIVINE
My neighbour no 13
Ze swojej strony mogę tylko polecić inne koreańskie filmy:
*Tryglogie:
-Pani Zemsta,
-Pan Zemsta,
-Oldboy
*Spring Summer Fall Winter And Spring
*Pusty dom
*Memories of Murder
Nie do płakania ale też bardzo dobre.
Polecam drame A Thousand Days' Promise
"A story about a woman who's slowly losing her memory and a man who takes responsibility for loving her. "
Tenshi no koi- bardzo dobry i o podobnej tematyce, (tyle, że japoński) ja go oglądałam na polskiej stronie: love.drama.pl
Wiosna, lato, jesień, zima... i wiosna [Bom yeoreum gaeul gyeoul geurigo bom]
Lalki [Dolls] <ten jest japoński i też bardzo fajny
A ja chciałam zapytać czy ktoś kojarzy tytuł filmu, w którym to główną rolę gra dziewczyna niewidoma, poznaje ona chłopaka który, jest stróżem w przy wjeździe do jakiegoś budynku, a stał się nim bo zastępował jakiegoś dziadka... a ogółem jest bokserem. Wiem, że trochę zamotałam, ale opowiedziałabym cały film a to bez sensu :))
Kojarzy ktoś??
a ja po prosze o polecenie filmów w którym jest happy end i nikt nie umiera, kurde właczam film oznaczony "romans komedia dramat", i kurde wszyscy umierają albo prawie wszyscy, patrz "millionaire's first love", "windstruck", "Temptation of Wolves" chyba obejrzałam już wszystkie koreanskie komedie romantyczne które miały jako takie zakonczenie, bez zgonu któregoś z kochanków
Nie wiem czy odpowiedź po ponad roku od zadanego pytania ma sens, ale chodzi o ten film:
http://www.filmweb.pl/film/O-jik+Geu-dae-man-2011-630088
pozdrawiam