PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=459569}

Seks w wielkim mieście

Sex and the City
6,4 79 806
ocen
6,4 10 1 79806
4,8 12
ocen krytyków
Seks w wielkim mieście
powrót do forum filmu Seks w wielkim mieście

Mam 20 lat i studiuję historię na UAM-ie w Poznaniu. Uwielbiam serial i
pokochałem film. Za co? Za odważne mówienie o seksie i relacjach damsko -
męskich. Pokazanie różnych osobowości, które w ciężkich chwilach się
wspierają. Kobiet, które nie przepraszają za to, że żyją, tak jak w
polskich serialach... i nie załamują rąk, gdy coś nie wyjdzie. Fil POLECAM.

michu1945

Jakie to ma znaczenie że studiujesz, rozumiem że chce udowodnić że nie należysz do kretynów, ale w ciągu mojego życia spotkałam tak wielu imbecyli po studiach że dla mnie to żaden argument.
A Ty masz 20 lat, więc tym bardziej nie rozumiem po co o tym wspomniałeś.
A film jest świetny.

Ines82

Ines82. Chciałem się tylko przedstawić jełopie. Nie atakuj mnie i nie dopatruj się dziury w całym. Przynajmniej wiesz jak mniej/więcej wyglądam i w jakim wieku jestem, co nie czyni mnie bezpostaciową istotą w internecie. Przy okazji fakty które podałem mogą przeczyć temu, że film oglądają nie tylko samotne singielki po 30 lub 40 roku życia, ale też młodzi zdrowi faceci.

michu1945

hehe no tak wiedziałam że jesteś prostym marnym człowieczkiem jełopku, który w wieku 20 lat musi się chwalić studiami bo niczym innym nie może :D to pisałam ja podwójny magister ekonomii i matematyki :D

Ines82

Ech. Masz swój świat, to go twórz.

Pozdrawiam.

ocenił(a) film na 8
michu1945

Ines82, ciotę kończysz, czy dopiero zaczynasz? Współczuję Twojemu facetowi. Bez kija nie podchodzić.

Aha a na temat to filmu nie widziałem.

Ines82

Coś ty taka narwana? Kup sobie worek bokserski! ;]

myszur

ok przepraszam poniosło mnie :P

Ines82

Ines -no debilna jesteś jak na te swoje dwa fakultety

basik_12

zamknij mordę kretynie, do ciebie nic nie pisałam więc stul dziób!

użytkownik usunięty
Ines82