Wiem, że to pytanie nie jest związane z filmem Shrek Trzeci, ale dla mnie jest to bardzo ważne...znacie jakieś dramaty, w których łzy lecą jak deszcz z nieba w burzliwą pogodę...podawajcie po 3...ale mniej więcej filmy od 2000r. produkcji...
Hmmm pierwsze co mi przyszło na myśl to Szkoła Uczuć ale to melodramat...(ryczałam jak głupia)
ale co mogę polecić to (różne gatunki podaje):
1.Słodki Listopad,
2.Pianista,
3.Zielona Mila,
4.Efekt Motyla,
5.Stowarzyszenie umarłych poetów 9mój ukochany film!!!)
6.Sztuczna Inteligencja,
7.W pogoni za szczęściem (piękny film)
Requiem for a dream (Requiem dla snu, czy coś takiego w polskim tłumaczeniu).
Dramat jak cholera :((
Dużo jest takich filmów, ale w tej chwili mogę polecić:
1. Szkoła uczuć
2. Stalowe magnolie
3. Smażone zielone pomidory (piękny film)
4. Uwierz w ducha (można płakać i się śmiać)
5. Człowiek w ogniu (jakoś mnie wzrusza momentami)
podana kolejność jest przypadkowa.
1. Marzyciel (może nie dramat, ale zawsze na tym płaczę)
2. Zielona mila
i w sumie więcej na razie sobie nie przypominam ;P
Batman
Hellraiser
Colin Mcrae Rally 2.0
BloodRajn
Kubek
Długopis
Koszulka w cętki
klawiatura od komputera
wkład od długopisu
na razie tyle
Efekt motyla? Nie bardzo...
Filmy na których można popłakać:
- miasto gniewu
- wyznania gejszy
- podaj dalej
- marzyciel
- słodki listopad
- sam
- Święty z fortu Waszyngtona
bajka:
- mój brat niedzwiedz
ja się popłakałam jak była scena z psem... ale faktycznie może to film nie do płaczu
Mój Brat Niedzwiedz!Zgadza się;)
Jeżeli chodzi o mnie, założycielkę tematu...płakałem, gdy oglądałem TITANICA, SZKOłA UCZUć...to wszystko...=)
no ie wiem czy to dramat zbytnio ale poplakac sie mozna na zakonczenie "Breveheart- waleczne serce" piekny film.
Między piekłem a niebem
wbrew pozorom - Klik: Surfując przez życie (i mimo, że komedia)
Może i banalne, ale zawsze ryczę na Titanicu. Poza tym:
- Forrest Gump,
- Pianista,
- Sztuczna Inteligencja,
- Gladiator (nie dramat, ale ryczę zawsze, jak to oglądam),
- Edward Nożycoręki.
Faworyci.
człowiek w ogniu zdecydowanie:)nie dosc ze bardzo fajnie zrobiony to i poplakac mozna chociaz nie jest to celem filmu...
Hmmm.... z tego co pamiętam to ostatnio płakałam na filmie ''Pamiętnik'' i ''Zielona Mila'' ;]
stanowczo powtórzę kilka poprzednich wypowiedzi:
-podaj dalej
-słodki listopad
-edward nożycoręki
-marzyciel
duzo widziałam takich filmów do płaczu.. w sumie to ja jestem bardzo płaczliwa na filmach ;d
Jeszcze zapomniałbym o rasowym wyciskaczu łez jakim jest Leon Zawodowiec :) pozdro
ja płakałam na:
-Pearl Harbor
-Karol-człowiek który został papieżem
-Gladiator=to arcydzieło kinowe
-Gniew Oceanu
-Tytanik
i na wielu innych
Witam,
Jeszcze polecam "czasem słońce, czasem deszcz" , "nigdy nie mów żegnaj" oraz "uwierz w miłość"
Gladiator, Forrest Gump, Król Lew, Mój Brat Niedźwiedź, Zielona Mila(tu nad sobą nie panuję), Pianista, Łowca Jeleni, Misja, Tato- te ostatnie najmniej;P;)
Nie wiem czemu ale na wielu z tych filmów nie płakałem
ale za to łza mi się w oku zakręciła na:
- podaj dalej
- sztuczna inteligencja (pod koniec to chyba każdy płakał)
- Szeregowiec Ryan
- Simon Birch
- Pianista
- Forrest Gump - były momenty takie ttę pod koniec
Szkoła uczuć
Szkoła uwodzenia
Stowarzyszenie umarłych poetów
Doskonały świat
Marzyciel
Młodzi gniewni
Król lew (nie śmiać się, też płakałam;))
Ja z regóły nie płacze chyba że robia krzywde zwierzeciu( wiem dziwne) idlatego płakałam na Królu Lwie (o Boże jak ja ryczłama ale miałam wtedy 9 lat :P) Ale polecam też PEarl Harbour, Pianista no i classic - TITANIC :P
Oskar i Pani Róża (u nas po prostu Oskar...) Bardzo wzruszające i krótkie.
Taka nowela
Hm, czemu nikt nie napisał 6 zmysłu?
Może faktycznie nie jest to dramat... ale pamiętacie jak bohater opowiada, w samochodzie, swojej mamie o tym co mówiła mu -o jego mamie- babcia?
Dla mnie bomba nie popłakałem się co prawda, ale ta scena jest wzruszająca.
(W ogóle nie mam zwyczaju płakać na filmach więc to pewnie dlatego :P)
Pozdrawiam
1.Życie jest piękne(ale to rok ok.98, ale film jest GENIALNY, oscarowy)
2.Pianista
3.Stowarzyszenie umrałych poetów(zupelny wyciskacz łez, ale 89)
4.Wbrew regułom
5.Tajemnica Brokeback Mountain
I to są naprawdę DOBRE filmy. Pozdrawiam.
Pamela na Koniu
Pamela przy Koniu
Pamela nad Koniem
Pamela pod Koniem
Pamela obok Konia
Pamela przy Koniu
Kon na Pameli
Kon pod Pamela
Kon nad Pamela
Kon obok Pameli
Kon przy Pameli
Pójde Dalej...
Pamela w Stringach
V.I.P
Słoneczny Patrol
Scena Jak Borat wpycha Pamele do Wora
Ucieczka Pameli - Gonitwa Borata
Straszny Film 3 -Smierc Pameli
Pójde Dalej...
Pamela Bez Stringów
O Kur*** Pamela ma Wacka * Juz jej nie Lubie
-.-
1.Titanic
2.Wzgórze nadziei
3.Moulin rouge!
4.Pianista
5.Wyznania gejszy (wzruszające, chociaż się nie popłakałam)
6.ZApach kobiety
7.zielona mila
Narazie tylko tyle przychodzi mi do głowy...
a ja płakałam na puerwszej częśći shreka, jak shrek wygonił osła ;( naprawde... ryczałam jak bóbr...