PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=667275}
8,0 1
ocena
8,0 10 1 1
The Age of the Train

W latach siedemdziesiątych XX wieku państwowa sieć kolejowa w Wielkiej Brytanii, z powodu kryzysu ekonomicznego, problemów wewnętrznych, jak i niskiej oceny pośród swoich klientów, była w opłakanym stanie. W 1976 roku dyrektorem molocha został Sir Peter Parker, który z pomocą kierownika reklamy, Petera Marsha, miał za zadanie ocalić spółkę. W tym samym roku zakupiono i rozpoczęto projekt promujący HST InterCity 125 - pociąg pozwalający osiągać zawrotną wówczas prędkość przewozową: 125 mil na godzinę. Główną twarzą kampanii nowego taboru został Sir Jimmy Savile, zaś hasłem "Lata osiemdziesiąte dekadą pociągów"..

_guchy_
opis użytkownika

Pobierz aplikację Filmwebu!

Odkryj świat filmu w zasięgu Twojej ręki! Oglądaj, oceniaj i dziel się swoimi ulubionymi produkcjami z przyjaciółmi.
phones