to robi to DreamWorks!!!!!!!! myślałem, że jakieś małe znane studio np. niemieckie jak np. Misiek w Nowym Jorku, naprawdę często ostatnio się mówi, że DreamWorks ma kłopoty finansowe, ale myślałem, że skupią się na swoich dobrych seriach a nie na takim tanim czymś. wystarczy zobaczyć średnią polubień traileru https://www.youtube.com/watch?v=iUnRuQLYdTw
No niestety. Disney wbije na głowę DW aktualnie. Szkoda, że dobre filmy przeplatają takimi szmirami.
Ostatni dobry film to JWS2-Pingwiny były przeciętne, a animacja Dom okropna-nadzieja w Kung Fu Pandzie 3
Pingwiny były jedynie "niezłe" według mnie, natomiast Dom mocno przeciętny. KFP zawsze ratowała skórę DW
Najlepsze filmy Dreamworksa to same sequele-Madagaskar 2,KFP2,Shrek 2. Reszta jest dobra,przeciętna lub okropna
Shrek oryginalny świetny, dwójka nawet dobra a reszta denna. KFP według mnie cała seria bardzo dobra, a Madagaskar to klasyk, jednak kontynuacje nie dorównały oryginałowi.
Jak Madagaskra 1 i 3 uznają za co najwyżej przyzwoite(bardziej 3),zaś dwójka jest rewelacyjna. Shrek to klasyk, ale dziś też tylko przyzwoity,dwójka jest bardzo fajna,trójka ujdzie, za to 4 jest całkiem,całkiem.
Z KFP się zgodzę. Co sądzisz o innych filmach drewmworksa?
Idąc od tych najnowszych to "Pan Peabody i Sherman" całkiem dobra animacja, pomysłowa. Krudowie bardzo dobry, coś nowego zrobili co mi się bardzo podobało. "Strażnicy Marzeń" to magiczny film, jeden z lepszych jakie oglądałem.
Jest jeszcze Megamocny, też dobra animacja, mimo że motyw superbohatera i antybohatera jest mocno oklepany to film nie był ani trochę nudny. JWS to moja ulubiona seria DW. obie części mi się mega podobają, chociaż jedynka była o niebo lepsza według mnie.
Mam takie sam uczucia jak ty :D A co z np. Uciekające Kurczaki i inne plastyczne animacje? Co z tymi relgijnymi i z Ant Z/
Nie oglądałem jeszcze starszych produkcji DW, jedynie "Ant Z" a to akurat był całkiam fajny film. Jednak tak dawno go oglądałem że za bardzo się na ten temat nie rozpiszę
Jeszcze świetnie produkcje to Mustang z Dzikiej Doliny i Sindbad: Legenda siedmiu mórz, Książę Egiptu
Jeny co to za ohydztwo! Tragedia, żenada, skandal!
Po beznadziejnym "Dom" i odrażająco wyglądającym "Krudowie" mogli by sobie darować tworzenie animacji z tak beznadziejnie wyglądającymi postaciami do cholery!
Widziałeś jakie mają mordy postacie w tych filmach? W życiu nie okej, te filmy były durnowate i tragiczne. Krudowie wyglądali paskudnie, dom w 100% nijaki.
Wolałem dawne produkcje DW, bardzo lubiłem "Skok przez płot" o cwanym zwierzaczku, Shreka (który zaskoczył błyskotliwością), Madagascar ze świetnymi postaciami pobocznymi, już nawet "Turbo" nie było takie tragiczne - bo jakiś tam pomysł śmieszny był (chociaż zaraz... reflektory wyrastające po wypiciu pałerka? ym nie skomentuje)
W każdym razie mam nadzieję, że ktoś szybko wykupi tą upadającą firmę, byle nie jeszcze gorsze illumination.
Co do Pingwinów z Madagaskaru - mi tam się bardzo podobali, uwielbiam nowe postacie które się tam pojawiły i chętnie zobaczył bym kontynuację. Najgorzej wypadł "kot w butach" - kto wymyślił to idiotyczne jajko =.=
Nie wiadomo kto wymyślił "Humpty'ego Dumpty'ego", ale był wykorzystany już przez Carrolla w "Po drugiej stronie lustra" (XIXw.). Ta postać to klasyk...
Te różowy, to było pytanie retoryczne... po za tym nie odpowiadaj na moje posty bo tracisz czas - i tak nie mam zamiaru wchodzić z tobą w żadne dyskusje.
No pierwsze recenzje na RT potwierdzają, że DW znowu się stacza ... Chyba będzie trzeba poczekać do 2018 na dobry film od nich, ewentualnie za rok jak wyjdą kolejni krudowie, choć to mało prawdopodobne ...