"Soul kitchen", "Grubasy", "4 piętro" - mają podobny klimat,
"Rain Man" i "Adam" - pobliska tematyka choć "Adama" nie polecam...
Może spodoba się Tobie "Jabłka Adama" albo "Miłość Larsa". Ewentualnie "My left foot".
No i oczywiście "Lot nad kukułczym gniazdem" - takie mam skojarzenia po 20 minutach seansu od środka :) Całość zobaczę przy następnej okazji.
Fajny. Obejrzałam go dzisiaj. Zastanawia mnie fakt, czemu w Polsce premiera jest 27.09.2013 roku a na świecie filmweb mówi, że była 22.04.2010?!
- choroba + wyjazd nad morze - to polecam:
"Pukajac do nieba bram" - http://www.filmweb.pl/film/Pukaj%C4%85c+do+nieba+bram-1997-162
"Poludnie Polnoc" - http://www.filmweb.pl/Poludnie.Polnoc
Nie oglądałam filmu ale istnieje sympatyczny film o trójce chorych chłopaków wyruszających w podróż do Hiszpanii by przeżyć swój pierwszy raz - "Hasta la vista"...
Propozycje na dosyć podobne filmy, choć nie o zespole Tourette'a :
W kosmosie nie ma uczuć
Zaklęte serca
W krainie czarów
Śniegowe ciastko
Mad Love
Piękny umysł
Ben X
Helen
Czarny balonik
Przerwana lekcja muzyki
Ogród Luizy
Off the map
50 pierwszych randek
Dedykacja
Przyjaciel u boku
Adam
Polski - "Brzydkie słowa" z tym, że to nie jest pełnometrażowy ale warto http://www.youtube.com/watch?v=vBNMVcUoPpg Nie wiem czy podobny bo Vincenta jeszcze nie widziałem ale o tej samej chorobie.
"Całkiem zabawna historia" http://www.filmweb.pl/film/Ca%C5%82kiem+zabawna+historia-2010-331608
Troje na gigancie,w sumie dokładnie ten sam film,tylko że innej produkcji USA i z innymi aktorami.W sumie się zastanawiałem dziś podczas oglądania na ATM Rozrywka po co nakręcili dwa zupełnie podobne filmy ;).
niemiecki Barfuß z Tillem Schweigerem. Rewelacja!
Powrót do Garden State, kocham ten film i muzykę z niego.