Aleksandr DomogarowI

8,1
5 454 oceny gry aktorskiej
powrót do forum osoby Aleksandr Domogarow

Dużo nadrabia swoim urzekającym spojrzeniem, bo poza ty,m aktor z niego nie najlepszy

Paloma_92

czasem wystarczy tylko uroda,żeby zrobić karierę .

Gosiaff

ale jak dla mnie,Aleksander jest bardzo dobrym aktorem

Paloma_92

Nie znam się na aktorstwie, ale uważam, że Domogarow jest dobrym aktorem, w zagranie roli, również tych teatralnych, wkłada mnóstwo wysiłku i pasji, podoba mi się jego ekspresja w grze, dobra rosyjska szkoła, uważam, że potrafi to robić. No i lubię postaci, które gra o silnym, niejednoznacznym charakterze, takie role przyjmuje, takch kolesi lubi grać. Poza tym jest nazywany pracocholikiem, gra dużo i starannie się do tego przgotowuje, nie mówie, ze to go czyni dobrym aktorem, ale cenię ludzi za to. No i z tego co słysze prowadzi też prywatnie dość ciekawe życie, jak widac w realnym świecie być może jest podobny jak na ekranie.

jula86

Rosyjscy aktorzy mają taką specyficzną manierę, do której nasze główki naszpikowane towarem z Zachodu nie są przyzwyczajone i postrzegają taki sposób gry za sztuczny, afektowany itp. A ja ich właśnie za to podziwiam - że potrafią zachować swój styl i niepowtarzalny klimat (podobnie z resztą jest w muzyce, ale sobie oszczędzę wywodów :p).

Domogarow jest dobrym aktorem. Nie wybitnym, ale dobrym. A uzasadniałam to już w innym temacie na tym forum i nie będę się odgrzewała, bo po co.

Gabrielle_Jodoin

To znaczy że mnie "wschodnia szkoła" aktorstwa bardziej leży, bo oglądając amerykańskie filmy mam wrażenie że aktorzy nie umieja grać i sa nienaturalni ;)

Paloma_92

Co Ty tutaj wypisujesz??!! Aleksander jest bardzo dobrym aktorem a,że jest przystojny to swoją drogą... Oglądając jego grę w jakimś filmie chyba za mocno skupiłaś się na jego wyglądzie i nie zauważyłaś bardzo istotnej rzeczy... On jest BARDZO DOBRYM AKTOREM...

Paloma_92