Amy LeeII

Amy Lynn Lee

0 ocen występów osoby
powrót do forum osoby Amy Lee

Jakie są wasze ulubione piosenki Evanescence? :)

użytkownik usunięty
Malina_9295

lithium , bring me to life , only the one , going under, everybody's fool, my immortal..... hmmm i to chyba tyle jak narazie.

my tourniquet, lies, lithium, my immortal, bring me to life

użytkownik usunięty
Malina_9295

Bring me to life, Going under, My Immortal, Call me when you' re sober, Everybody' s fool

Malina_9295

Going Under, My Immortal, Bring Me To Life, Snow White Queen, Hello - przy tym łezka się w oku kręci.
strasznie dużo tego, naprawdę. Evanescence jest niesamowitym zespołem.

wiecie, co z nimi? patrząc na wikipedię zaniepokoiło mnie to:
Aktywność 1995-2007
oni zakończyli działalność...?

Malina_9295

good enough , hello , everybody`s fool, going under , lithium, bring me to lifei jeszcze pare innych . x d

avaleal

i jeszcze holdin' my last breath ... zapomnialam .

avaleal

to się nazywa My last breath wystarczyło tylko tyle;)

A moje? Hm.. Lithium, Claud nine, You, Tourniqet

Szmminka

My immortal, Bring me to life, Going under, Before the dawn, Taking over me, Lithium, Like you, Hello.....
A tak naprawdę to wszystkie :)

Malina_9295

Hmmm.. Lacrymosa, Lithium, Like You, Lies, Lose control, Snow White Queen, Haunted, Imaginary, Whiper, Hello, Good enough, My Touriniquet, Broken, Call me when You're sober, Everybody's fool, Going under, Sweet Sacrifice, The only one.. rzecz jasna reszta też jest świetna, ale te są najlepsze.. według mnie :)

użytkownik usunięty
rojeczek

Dużo ich, oj dużo, ale naj, naj, naj:
Anywhere, Going under, Where will you go, Surreand by evanescence, My Immortal, Close

użytkownik usunięty

Trudno jest wybrać takie najlepsze piosenki ponieważ Amy ma świetny głos i naprawdę ślicznie śpiewa.Prawie każda piosenka zawiera taki gotycki i mroczny klimat.No więc tak:
-Evanescence&Seether-Broken,przecudna ballada nie mogę się nasłuchać:)
-Lithium,Bring me to life,My Immortal,Angel Of Mine,Forgive me,Haunted,Imaginary,So Close,The End,I believe in you :)
To są te,które zapadły mi w pamięci,ale jest tego o wiele więcej.Pozdrawiam fanów i życzę wesołych świąt :)

All That I'm Living For, Anywhere, Away from me, Bleed, Bring me to life,
Call me when you're sober, Cloud nine, Everybody's Fool, Father away,
Forgive me, Freak on a leash, Going under, Goodnight, Good enough, Haunted,
Hello, Imaginary, I believe in you, I Hate Everything About You, I must be
dreaming, Lacrymosa, Lies, Like you, Listen to the rai, Lithium, Missing,
My immortal ,My last breath, My torniquet, Restless, Sally's song,
Solitude, Weight Of The World to chyba wszystkie xd

użytkownik usunięty
Malina_9295

Wg mnie to: Everybody's Fool, Going Under, My Immortal, Lacrymosa, Lithium...i wiele , naprawdę wiele innych...Wszystkie jej piosenki są cudowne i niepowtarzalne.

moja to Heart Shaped Box,Everybody's Fool i wiele innych

amy lee

ale chyba naj to Heart Shaped Box (cover NIRVANY)

Malina_9295

My immortal,Lithium,Going Under,Where will you go,All That I'm Living For,bring me to life,Call me when you're sober,Good enough,HelloBreatche no more, I najnowszy kawałek What you want :)

użytkownik usunięty
Malina_9295

My immortal,Lithium,Going Under,What you want,Call me when you're sober,everybody`s fool,bring me to life,broken.

Malina_9295

Going Under i Everybodys Foll.

Malina_9295

My Immortal, Going Under, Broken, Anywhere, Lithium, Missing, Whisper, My Last Breath, Everybody's Fool, Where Will You Go, Tourniquet, My HEart is Broken, What You Want

kacal85

Oooo, też mam kilka NAJ z Twojej listy: My Immortal, Going Under, Broken, Everybody's Fool a inne to Good Enough, Ocean, Imaginary, Missing. Kocham Evanescence!

Malina_9295

My Immortal, Like You, Lithinium, Bring Me To Life, You, Everybody's Fool, My Heart Is Broken, Going Under, Good Enough, What You Want, no i w sumie wszystkie inne...;)

Malina_9295

Moja ulubiona, którą nieprzerwanie mam w słuchawkach, to chyba ,,Everybody's Fool". Poza tym ,,Going Under", ,,My Immortal", ,,Bring Me To Life" i ,,Heart Shaped Box". Generalnie wszystkie mi się podobają. :)

Malina_9295

Lithium,Bring me to life,Going Under.

Malina_9295

Bring me to life, Haunted, Going under, Away from me, Call me when you're sober, Sweet sacrifice

Malina_9295

Wszystkie, ale tak naj'bardziej to: Thoughtles, Broken, Bleed (I must be dreaming), Heart-Shaped Box, Call Me When Your Sober, Secret Door, Tourniqet, Father Away, Exodus, Solitude, New way too bleed, Cloud Nine, Bring Me To Life, Weight Of The World, You, Like You, Sweet Sacrifice, Haunted, Imaginary, The Other Side, Swiming Home, What You Whant, My Heart Is Broken, So Close, Everybody's Fool, Lies, Lacrymosa, All I'm That Living For, Lithium, Hello, My Immortal, Anywhere. Duuuuuuuuużo innych.

Malina_9295

Mnie powaliły tylko Lithium i Whisper.

Pobierz aplikację Filmwebu!

Odkryj świat filmu w zasięgu Twojej ręki! Oglądaj, oceniaj i dziel się swoimi ulubionymi produkcjami z przyjaciółmi.
phones