Dorota Wellman

Dorota Owczuk

5,2
303 oceny gry aktorskiej
Na potrzeby filmu "Wałęsa. Człowiek z nadziei" zrobiła kurs motorniczego.
Jest członkiem Partii Dobrego Humoru.
Została wyróżniona następującymi nagrodami:
- 2008 r. - Hiacynt w kategorii "media" przyznawany przez Fundację Równości (wraz z Marcinem Prokopem);
- 2011 r. - Wiktor 2010 w kategorii "prezenter telewizyjny"; nagroda Fundacji Pomocy Kobietom i Dzieciom za działania na rzecz walki z przemocą seksualną (wraz z Magdą Mołek).
Jest autorką następujących pozycji wydawniczych:
- 2008 r. - "Arytmia uczyć" (wraz z Januszem Leonem Wiśniewskim);
- 2013 r. - "Kalendarzyk niemałżeński" (wraz z Pauliną Młynarską-Moritz);
- 2014 r. - "Ja nie mogę być modelką?!";
- 2015 r. - "Jak zostać zwierzem telewizyjnym?";
- 2016 r. - "Siedem lat później" (wraz z Januszem Leonem Wiśniewskim);
- 2017 r. - "Jak być przyzwoitym człowiekiem?", "Być jak Pągowski" (wraz z Andrzejem Pągowskim);
- 2018 r. - "Życie towarzyskie";
- 2019 r. - "I ty możesz być modelką!".
Wystąpiła w następujących kampaniach reklamowych:
- 2010 r. - kampania społeczna Ministerstwa Rozwoju Regionalnego pt. "Na tropie Funduszy" (wraz z Marcinem Prokopem), happening  pt. "Wielkie otulanie na zimę" w ramach kampanii wódki marki Żubrówka (wraz z Marcinem Prokopem), kampania społeczna "Wyrolluj raka - to nie cud, to medycyna!" odnośnie profilaktyki raka (wraz z Marcinem Prokopem), miesięcznik "Claudia", akcja WWF "Godzina dla Ziemi";
- 2011 r. - jogurty marki Activia, kampania społeczna promująca charytatywny spacer Ecco Walkathon (głos);
- 2013 r. - kampania społeczna promująca charytatywny spacer Ecco Walkathon pt. "Uśmiechnij się i idź dla innych" (głos), bożonarodzeniowa akcja charytatywna "Prezent bez pudła" dla UNICEF Polska (wraz z Marcinem Prokopem); 
- 2014 r. - akcja miesięcznika "Claudia" i marki Chantelle – Wielki Miesiąc Dobierania Biustonoszy (wraz z Marzeną Rogalską), kampania społeczna "Przygotuj się na wstrząs!" odnośnie uczuleń na użądlenia owadów np. pszczół, spot wiosennej ramówki stacji TVN;
- 2015 - 2017 r. - sieć sklepów Lidl (wraz z Karolem Okrasą);
- 2016 r. - kampania społeczna zachęcająca do przekazania 1% podatku dla Stowarzyszenia Wiosna na rzecz organizacji akcji charytatywnej "Szlachetna paczka" (wraz z Szymonem Majewskim, Anną Muchą i ks. Jackiem Stryczkiem);
- 2017 r. - kampania społeczna Greenpeace Polska na rzecz ochrony pszczół miodnych i dziko żyjących pt. "Adoptuj pszczołę", spot promujący akcję Fundacji TVN "Podaruj Misia";
- 2018 r. - sieć telekomunikacyjna T-Mobile;
- 2019 r. - aplikacja esize.me od eobuwie.pl (wraz z Marcinem Prokopem).
Jest absolwentką wydziału Filologii Polskiej i Historii Sztuki Uniwersytetu Warszawskiego (Polska).

Pobierz aplikację Filmwebu!

Odkryj świat filmu w zasięgu Twojej ręki! Oglądaj, oceniaj i dziel się swoimi ulubionymi produkcjami z przyjaciółmi.
phones