Filip Bajon

Filip Michał Bajon

6,3
853 oceny pracy reżysera
powrót do forum osoby Filip Bajon

Dlaczego w Łódzkiej filmówce jest tak zajebiście drogo i reżyseria jest tylko na studiach stacjonarnych ????
W głowie im się pojebało na tej filmówce :/

Sagan

Bo reżyseria to nie jest kierunek dla matołów z zaocznych, to nie sztuka
opłacić sobie miejsce - to był jest i oby pozostał kierunek elitarny,
dostępny dla tych, którzy mają wiedzę, wrażliwość i wyczucie. A jak się
nie podoba, to won do Wajdy.

the_boutique

Ty koleś pisz po polsku a nie jakimiś stygmatami.

Sagan

wiedza, wrażliwość i wyczucie powinno się zamienić na szczęście, znajomości, pieniądze

trzyczwarte

Żeby się dostać trzeba mieć dużą wiedzę, kreatywność, i szereg umiejętności, a nie chwilową fanaberię, że się pobawię w wielkiego filmowca - wiem bo sama zdawałam.

Ivy_8

Ja jestem studentem ;)

trzyczwarte

I co, ciężko było się dostać?

Savio_Dan

ciężko.

trzyczwarte

Jakieś wskazówki dla licealistki? Czy od razu po maturze można się szykować na studia czy nie ma o czym marzyć? Ah... tyle pytań.

Sagan

a po co ci studia reżyserskie ?

markin

po to aby nie uznawać "300" za arcydzieło. chociażby ;)

trzyczwarte

Ale to jest arcydzieło w swojej klasie, dobre kino rozrywkowe. Tego was uczą na filmówce - snobstwa i lizania jajec pisfowi.

Moondog

dobre kino rozrywkowe.

trzyczwarte

Forrest Gump czy Pulp Fiction do arcydzieła mają zasadniczo dalej to filmy czysto popkulturowe jak Madonna czy Lady Gaga i kto tu o arcydziełach się wypowiada. 300 za sam dialog pomiędzy Xerxesem a Leonidasem

Xerxes - Porozmawiajmy.
To byłaby godna pożałowania strata, to byłoby niemalże szaleństwo, gdybyś ty, dzielny królu wraz ze swoimi mężnymi wojownikami zginął. Wszystko z powodu nieporozumienia.
Nasze kultury mogłyby się od siebie dużo nauczyć.

Leonidas - Nie wiem, czy zauważyłeś, ale uczymy was kultury od samego ranka.

markin

rzeczywiście. arcydzieło.

trzyczwarte

ucz się ucz

trzyczwarte