LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Lustro (1997) 7,58 19
2 Krąg (2000) 7,46 24
3 Biały balonik (1995) 7,26 27
4 Taxi-Teheran (2015) 6,74 47
5 Talaye sorkh (2003) 6,82 11
6 To nie jest film (2011) 6,54 13
7 Na spalonym (2006) 6,09 11
1. Krąg (2000);
2. Trzy twarze (2018);
Miejsca 3 - 6 w mojej ocenie ex aequo
3/4/5/6. Talaye sorkh (2003);
. Lustro (1997);
. Biały Balonik (1995);
. To nie jest film (2011);
7. Taxi-Teheran (2015);
8. The Accordion (2010)