Julian Rhind-Tutt

Julian Alistair Rhind-Tutt

6,8
2 194 oceny gry aktorskiej
powrót do forum osoby Julian Rhind-Tutt

Cóż, ja jestem początkująca, jedyne strony, do których często zaglądam to filmweb i imdb.com, może jednak ktoś z Was wie więcej na temat aktora? Jaki jest jego stan cywilny i czy będą kolejne sezony "Keen Eddy"?

kultura_uno

Ciiiesss, no:-))) Łatwe to nie bedzie, bo Julian nie jest u nas popularny i właściwie to dopiero się rozkręca. na polskich nie znjadziesz chyba nic ciekawego... Spróbuj na BBC Drama, lub hasło wpisz British sitcom guide i tam szukaj hasła Green Wing - to serial z 2004 , w którym Julian gra - a teraz jakoś w marcu mają mieć premierę na BBC nwe odcinki serii. Możesz tez wpisać hasło The Rotters Club ( tez na BBC TV drama), bo tez tam grał i nawet jest króciuteńki wywiad z nim, ale RealPlayer musisz mieć, żeby odsłuchać i zobaczyć...
Co jeszcze... na Channel4 jest krótki zapis chatu z nim.... A ja zaraz poszukam samej strony do Green Wing, bo gdzies zapisywałam, to Ci podam za minutę :-))

kultura_uno

http://www.sitcom.co.uk/green_wing/ [www.sitcom.co.uk/green_ ...]
To właśnie ta strona, sama ja wpisywałam w wspóltworzonych
trzeba może po prostu poczekać, bo w GB serial ponoc bardzo sie podoba, więc może powstaną jakieś fajne strony i o samym Julianie ( bo do tej pory to jednak głównie epizody grywał -teraz się rozkręca dopiero)

kultura_uno

a jeszcze jedno, kilka zdjęc mam, ale tu multimedia w trakcie rozbudowy, niestety :-( O stanie cywilnym nie wiem nic, czytałam natomiast w jednym z wywiadów, że "zaposiaduje" starsze rodzeństwo, ale nie wiem -ile sztuk i jakiego rodzaju, bo tego nie zdradził;-)))

kultura_uno

Wow, dziekuje bardzo:) Heh, mnie ogolnie interesuja wszyscy aktorzy, ale ten bardzo fajnie gra, wiec postanowilam sie o nim dowiedziec czegos wiecej, dziekuje z informacje:)

kultura_uno

P.s na tej stronie ma śmieszna fryzure:) prawda?http://www.bbc.co.uk/dr ama/therottersclub/julian_rhin d_tutt.shtml

kultura_uno