Michiel Huisman

7,4
12 257 ocen gry aktorskiej
powrót do forum osoby Michiel Huisman
Gyp

Dla mnie niestety nie. Poprzedni był dziki, nieobliczalny, miał coś szalonego i złowrogiego w spojrzeniu. Ten aktor jest źle dobrany - jak dla mnie jest "za miękki", nie ma takiej charyzmy i nie wzbudza strachu. Szkoda, że zmienili aktora :(

sandra_endoor

A ja też uważam że ten nowy jest o niebo lepszy

użytkownik usunięty
sandra_endoor

Dla mnie też nie .Gejem nie jestem i nie znam się na urodzie facetów :D ale też zauważyłem że poprzedni Dario "miał szaleństwo w oczach" Pozornie z wyglądu laluś a w środku diabełek. Nowy Dario niestety na odwrót .Jest mięki jak ciastko z kremem pomimo że ma wygląd zbója. Obecny Dario gra wyglądem poprzedni był bardziej dopasowany charakterem do swojej roli. Szkoda tej zmiany...

sandra_endoor

Ani jeden ani drugi nie pasuje mi do książkowego pierwowzoru, ale jednak temu pierwszemu jest dużo bliżej. Dodatkowo – mimo, że mniej przystojny, to jednak w moim odczuciu atrakcyjniejszy od huismanowego był Daario nr 1:)

sandra_endoor

Dla mnie również pierwszy Daario jakoś bardziej pasował do roli, ale nie narzekam tak jak mój brat, który nie może wręcz patrzeć na Michiela w tej roli.

sandra_endoor

Uważam dokładnie tak samo. Od poprzedniego Daaria biła niezwykła energia zuchwałości, nieobliczalności, dzikości i mentalnej siły. Gdy pierwszy raz go zobaczyłem na ekranie, powiedziałem w myślach "wow!". Charyzma niesamowita, super efekt.

Ten nowy Daario to jakieś popłuczyny. Wydaje mi się byle jaki, miękki, słaby, nieinteresujący. Bardzo ubolewam nad zmianą.

sandra_endoor

Prawda, ze tamten był dziki i w ogole. Tamten stary mógłby grac Jacka H'gara (z wygladu nawet podobny troszke), chodz i obecny Jack jest mimo wszystko lepszy. Ja jednak wole obecnego Daaria, tamten był jakis taki nieobliczalny. Nie czytając ksiazki sam wtedy nie wiedzialem co sie moze zdarzyć, patrząc wtedy na niego myślałem, ze moze w jakis sposob skrzywdzic Daenerys or smth.