branded to kill, tokyo drifter
tylko niestety napisów polskich szukać ze świecą można, zreszta jak do wszystkich filmów tego rezysera
Jeśli ktoś jeszcze będzie interesował się tym reżyserem to polecam, pozostając przy określeniu 'top 5':
1. Koroshi no rakuin (Branded to Kill) + kontynuacja "Pistol Opera"
2. Tokyo nagaremono (Tokyo Drifter)
3. filmy spoza nurtu gangsterskiego: Nikutai no mon (Gate of Flesh)
4. surrealistyczny horror: Tsigoineruwaizen
5. w podobnym stylu, co poprzednik, lecz bez sztafażu kina grozy: Yumeji (zresztą filmy nr 4 i 5 wraz z "Kageroza" tworzą swoistą trylogię, którą łączy czas trwania akcji i podobieństwa tematyczne).
Ponadto, jeśli komuś do gustu przypadł/przypadnie "Branded to Kill", dodatkowo rekomenduję "Colt is My Passport" (Koruto wa ore no pasupoto, reż. Takashi Nomura, 1967 r.).