Żadnego tematu o Tsukamoto tu nie widzę (co jest, panie i panowie?), ale trochę osób jednak tego pana twórczość zna. Proponuję ranking jego "mechanicznych" dzieł.
U mnie wygląda to następująco:
1. Wąż czerwcowy
2. Vital
3. Tetsuo - czlowiek z żelaza
4. Bullet Ballet
5. Tokyo Fist
6. Haze
7. Znamię
8. Tetsuo 2: Body Hammer
hej jakis pomysl gdzie dostac filmy tego pana oprocz p2p? mam tylko tetsuo 1&2 i denchu kozo. chcialbym zobaczyc wiecej :)
1. Tetsuo: The Iron Man
2. Bullet Ballet
3. Vital
4. Rokugatsu no hebi
5. Tokyo-ken
6. Haze
7. Soseiji
8. Tetsuo II: Body Hammer
9. Denchu-kozo no boken
Ciekawym jak prezentuje się "Akumu tantei", w najbliższym czasie w końcu się przekonam.
"Akumu tantei" jakiś czas temu wskoczyło na miejsce nr 5.
Teraz ziekawym jak prezentuje się "Akumu tantei 2".
mnie to jednak trochę martwi
wolałbym zeby wrócł do wcześniej obranej drogi, a nie tak na kasę skakał
co nie znaczy, że nie wierzę, że to może być dobry film
Ale Shinya nie zamyka się chyba na wcześniejszą drogę, wkrótce zacznie pracować przy "new wave suspence thriller" o intrygującym tytule (roboczym) "Iron Bullet". Osobiście mam nadzieję na właśnie poprzedniego, oryginalnego Tsukamoto.
Pomyliłem tytuł: "Bullet man" brzmi:) Ale byłem blisko;P
http://jasongray.blogspot.com/2008/01/want-to-star-in-shinya-tsukamotos-new.html
1. Haze
2. Tetsuo
3. Tokyo Fist
4. Vital
Wąż czerwcowy, Bullet Ballet i Znamie już czekają do obejrzenia...
Aktualizacja:
1.Haze
2.Tetsuo
3.Tokyo Fist
4.Wąż czerwcowy
5.Bullet Ballet
6.Vital
Jeszcze tylko Znamie
Widziałem już wszystko (poza tymi nowymi horrorkami ktorych nawet nie chce ogladac)
1. Haze 10/10
2. Tetsuo 8+/10
3. Tokyo Fist 8/10
4. Wąż czerwcowy 7/10
5. Bullet ballet 6/10
6. Vital 6/10
7. Znamie 5/10
1. Bullet Ballet
2. Vital
3. Wąż czerwcowy
4. Akumu tantei
5. ex aequo - Tokyo Fist, Znamię
7. Haze
8. Tetsuo
1. Tetsuo Człowiek z żelaza - 10/10
2. Bullet Ballet - 9/10
3. Haze - 8/10
4. Tokyo fist - 8/10
5. Vital - 7/10
6. Wąż czerwcowy - 7/10
7. Znamię - 7/10
8. Hiruko the goblin - 7/10
9. Detektyw nocnych koszmarów - 6/10
10. Body Hammer - 6/10
+Fantom standardowego rozmiaru - 6/10
akumu 2 już na mnie czeka.
1. Vital
2. Snake of June
3. Bullet Ballet
4. Tokyo Fist
5. Tetsuo
6. Haze // Gemini
7. Nightmare Detective 2 // Tetsuo 2: Body Hammer
8. Nightmare Detective // Tetsuo 3: Bullet Man
Nie widziałem: "Hiruko The Goblin", jego segmentu w "Female" (2005) i tych krótkometrażówek z lat 80-ych.
update 2013:
1. Vital
2. Bullet Ballet
3. Snake of June // Kotoko
4. Tokyo Fist // Tetsuo
5. Gemini
6. Haze
7. Nightmare Detective I & II // Tetsuo 2: Body Hammer
8. Tetsuo 3: Bullet Man
1. Bullet Ballet
2. Vital / Haze
3. Tetsuo: Iron Man
3. Tokyo-ken
4. Tetsuo: The Bullet Man
5. Akumu tantei
6. Tetsuo II: Body Hammer
Zamierzam obejrzeć jeszcze: Hiruko, Znamię i Węża czerwcowego:)
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Wąż czerwcowy 7,33 3
2 Vital 6,67 3
3 Tetsuo - Człowiek z żelaza 6,27 11
4 Tetsuo II: Body Hammer 4,00 3
Krótkometrażowe:
Haze 7,25 4
Aktualizacja:
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Wąż czerwcowy (2002) 7,44 9
2 Tetsuo - Człowiek z żelaza (1989) 6,58 24
3 Vital (2004) 6,80 5
4 Tetsuo II: Body Hammer (1993) 4,40 5
Krótkometrażowe:
Haze (2005) 6,57 7
Aktualizacja:
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1. Wąż czerwcowy (2002) 7,07 27
2. Tetsuo - Człowiek z żelaza (1989) 6,88 68
3. Bullet Ballet (1998) 7,05 21
4. Tokyo-ken (1995) 7,00 12
5. Znamię (1999) 6,79 14
6. Vital (2004) 6,52 21
7. Kotoko (2011) 6,17 18
8. Ognie w polu (2014) 5,83 12
9. Tetsuo II: Body Hammer (1992) 5,50 18
10. Detektyw nocnych koszmarów (2006) 5,10 10
Krótkometrażowe:
1. Haze (2005) 6,53 15
1. Tetsuo 10
2. Wąż czerwcowy 8
3. Tokijska pięść 8
4. Bullet ballet 7
5. Vital 5
6. Haze 5
7. Detektyw nocnych koszmarów 4
8. Znamię 4