1) Pierwsza przeczytana przez was jego książka
2) Najlepsza według was książka Kinga
3) Najgorsza...
Moje odpowiedzi:
1) Christine
2) TO
3) Desperacja
1)Zielona Mila
2)jest ich sporo, bo go uwielbiam:obecnie czytam całą serię Mrocznej Wieży, jak dla mnie rewelacja(może trochę długa, ale ma wiele wątków, akcji też sporo, wiele się dzieje)Dolores Claibone, Skazani na Shawshank (jak i całe opowiadania mniej lub bardziej mi przypadły do gustu)
3)Może jest jakaś taka książka..ale nie uważam ich za gorsze..są po prostu inne , każdy ma inny gust..mniej mi się podobała Komórka..
1) Hym... pierwszy chyba był Roland, ale nie jestem pewna:)
2) cykl Mroczna Wieża, Miasteczko Salem
3) Chudszy i Mroczna Połowa
1) "Wszystko jest wzgledne" 14 opowiadan, w tym "1408", "Jazda na kuli",...
2) "Carrie"
3) "Człowiek w czarnym garniturze" (opowiadanie)
1) Miasteczko Salem lub Szkieletowa Załoga (nie pamiętam dokładnie)
2) Lśnienie // Roland hmm ciężko się zdecydować
3) Rok wilkołaka/ Misery
1. "Podpalaczka"
2. "Lśnienie" ;))) oraz "Rose Madder"
3. "Mroczna strefa" (kompletnie mnie nie przekonała ;p)
Ankieta dla fanów "Króla"
1) Pierwsza przeczytana przez was jego książka
"Carrie"
2) Najlepsza według was książka Kinga
"Lśnienie"
3) Najgorsza...
"Desperacja"
1) Komórka
2) Zielona Mila, Wszystko jest względne, czyli czternaście mrocznych opowieści.
3) trudno stwierdzić... naprawdę.
[ja chcę "To!" a tego praktycznie nigdzie nie można zdobyć. =.=]
1) "Rose Madder"
2) Jest ich ogrom, ale moje 3 ulubione to : "Ręka Mistrza", "Worek Kości" i "Martwa Strefa"
3) W mojej skali nie ma złej jego powieści - wszystko zależy od tego, jak do danej historii podejdziemy - ja na przykład jak nie czuje się " za pan brat z daną powieścią Króla - po prostu ją odkładam po około 50 stronach i sięgam po coś innego, zwykle po jakimś czasie dana nieprzeczytana książka mnie sama przyciąga ( czasem po 3 miesiącach, czasem po prawie roku. Miałem tak z "Martwą Strefą". )
Mogę jednak powiedzieć, że nie "czuję" "Historii Lisey"
PS. King napisał właśnie kolejną swoją powieść " Under the Dome" - ponoć powieść ma ponad 1600 stron, czyli będzie to najdłuższa książka Króla ( nawet jak skróci ją o 10 % ).
Zmieniam:
1."Carrie"
2."Smętarz dla zwierzaków"
3."Stukostrachy" (zaraz za nią "Pod kopułą").
Wolę jednak Koontza.
1) 4 po północy
2) Dolores Claiborne/Tajemniczy ogród,Tajemnicze okno
3) Zjawi się tygrys (opowiadanie ze Szkieletowej Załogi)
1. To było tak dawno, że nie pamiętam ^^ może "Christine", ale wydaję mi się, że coś było jeszcze wcześniej
2. Trudno mi się zdecydować, najbardziej lubię "Christine", "Sklepik z marzeniami" i "Dolores Claiborne" (kolejność przypadkowa)
3. Chyba "Colorado Kid", chociaż "Łowcy snów" i "Desperacja" to też mocni przeciwnicy, ale te dwie książki miały jakieś pozytywne cechy, a ta pierwsza niestety żadnych
1) "Łowca snów"
2) (sorki, muszę wymienić kilka): "Zielona mila", "Misery", "Rose Madder", "Miasteczko Salem", "Gra Geralda", "Worek kości". Zaliczę też "Rękę mistrza", choć dopiero ją czytam:p
3) "Podpalaczka"...
1) "Miasteczko Salem"
2) sorry ale "święta trójca": "zielona Mila", "Misery", "Cmentaż Zwieżont" (im więcej byków tym lepiej brzmi.. a na poważnie - nigdy nie zapamiętam pisowni tego tytułu :) )
3) "Stukostrachy" (no nie mój klimat, kompletnie..)
1)Cmętaż dla zwierząt.
2) Wielki Marsz, Mroczna wieża tom 4, Cmętaż..., ogólnie lubię jego opowiadania typu Tratwa, Truskawkowe Pole, Maglownica, Mgła, Małpa...
3) Bezsprzecznie Rok Wilkołaka
1)"Komórka" two years ago (wiem, wiem, niedawno, ale ta książka mnie zachęciła do innych)
2) Na razie "Wielki marsz" - boska książka.
3) ciężko wybrać, ale chyba "Colorado Kid". Niezbyt mnie zaciekawiła co nie znaczy, że jest taka tragiczna.
1) "Bezsenność"- jedna z trudniejszych książek Kinga, oczywiście wg mnie, bo czytałem ją jak byłem w 2 gimnazjum
2) "Bastion" i "To" - monumentalne książki Mistrza :)
3) "Cujo" - pisana prostym językiem, kiedy King miał problemy z alkoholem i narkotykami
1) Wielki Marsz
2) Bastion, cykl Mroczna Wieża
3) jeszcze nie wszystkie przeczytałam ,to nie mogę z czystym sumieniem zadecydować
1) Misery ( o ile dobrze pamiętam, to trche dawno)
2) Mam dwie takie: To i Wielki marsz
3) Bezsenność
Zaznaczam, że nie czytałam: Bastion, Ostatni bastion Barta Dawesa, Rok wilkołaka, Oczy smoka, Czarny dom i Colorado Kid :)