Tony Jaa

Phanom Yeerum

7,0
3 095 ocen gry aktorskiej
powrót do forum osoby Tony Jaa

Te 2/10 za sztuki walki te 8/10 którego nie dałem za aktorstwo :P

Tom_Spark

Ta a znasz się trochę na sztukach walki że kwestionujesz jego umiejętności? Założę się że nie. Tony Jaa to pod względem umiejętności w sztukach walki, jeden z najlepszych (jeżeli nie najlepszy) karateków grających w filmach sensacyjnych i jeden z najlepszych z obecnych aktorów którzy robiących kino sensacyjne. Jak się na czymś nie znasz to nie komentuj

frycek49

Karateków? :D Heh... On walczy w stulu Muay Thai, a nie karate ;-)

Donkotjo

Wiem ja mówiłem tak bardzo ogólnie dla tego użyłem salowa karateków żeby do tego „znawcy” dotarło o co chodzi

frycek49

Jakbyś zauważył podzieliłem ocenę na dwie części: ocena umiejętności fizycznych i sprawności (a propos ćwiczę od 9 lat Ju jitsu, więc chyba nie masz wątpliwości że znam się na sztukach walki, Ju jitsu to jedna z najbardziej wszechstronnych sztuk walki - chyba że nie wiesz że używa się: kopnięć, uderzeń rękami, dźwigni, trzymać, duszeń, rzutów oraz broni białej, jednym słowem jest to esencja judo i karate) oraz oceny umiejętności aktorskich, jako że jest to portal filmowy większa część była za aktorstwo czyli 0/8 a za sztuki walki dostał 2/2
Pozdrawiam ;P

Tom_Spark

Tylko że Tony trenuje Muay thai boran, Wushu, Capoeire, Krabi Krabong,Stick, Sword i Pencak Silat i trenuje owe sztuki walki od małego więc nie porównuj się do niego bo jak by Tony ci sprzedał strzała to byś się nogami nakrył. Aktorem to on jest dobrym nie wiem czego ty od niego chcesz.

frycek49

Ja sie nie porównuje, chciałem tylko pokazać że jestem w tym temacie obyty. Po raz kolejny podkreślam że nie kwestionuje jego umiejętności z zakresu sztuk walki, tylko pokazuje braki w sztuce aktorskiej ;D jeżeli myślisz inaczej to powiedz mi dlaczego uważasz że jest dobrym aktorem

Tom_Spark