Bardzo wciągający serial z ciekawą i nietuzinkową historią, zdecydowanie Polecam.
Popieram, warto. Cały serial oceniłabym na 7 - dobry, zaskakująco wciągający, ze względu na końcówkę podniosłam ocenę na 8.
Uważam, że mega klimat, tak mnie wciągnęło, że chcę więcej! Będzie drugi sezon? Ktoś zna podobne seriale, czy filmy? Poza: "Dziś 13 jutro 30", "Zamiana ciał", "Duchy moich byłych", "Znów mam 17 lat", "Freaky friday".. Coś jeszcze pominęłam? :)
Filmów w tym klimacie nie kojarzę, ale polecam książki "Dotyk" i "Pierwszych piętnaście żywotów Harry'ego Augusta" - ten sam autor obu książek. Mam wrażenie, że ten serial był nimi inspirowany w jakimś stopniu.
ok, dzięki :) A z filmów jeszcze "Nawiedzona narzeczona" z Evą Longorią i "Jak w niebie" z Reese Witherspoon :)
Ze względu na motyw podróży w czasie, manipulowania wydarzeniami w przyszłości, uwięzienia w pętli czasu, zawładnięcia czyimś ciałem, tajemnicy i problemów młodzieży ten serial kojarzy mi się m.in. z:"Donie Darko", "Efekt motyla 1,2,3", "W pętli", "Mr. Nobody", "O dziewczynie skaczącej przez czas" i "Trzynaście powodów".
Dzięki :) "Mr Nobody" mówisz, że warto? Nie oglądałam. A "O dziewczynie skaczęcej przez czas" to anime, jakoś nie przepadam. "Trzynaście powodów", to serial i dramat, warto? :) "Donie Darko" nie kojarzyłam, ale na szczęście jest Filmweb, gdzie można to sprawdzić ;) Ale jakoś mnie chyba nie zachwycił, bo go nie pamiętam, a i zajawka jakaś słaba, żeby sobie coś przypomnieć.. :/ "Efekt motyla" obejrzałam tylko 1 cz., bo 2 ma słabe oceny, ale sprawdzę teraz.
Jeszcze raz dzięki. Jak coś, to śmiało pisz, jeśli coś jeszcze Ci się przypomni :)
Moim zdaniem warte obejrzenia. Poza "Efektem motyla 3" - średniak i "13 powodów", bo go nie obejrzałam, ale siostra go poleca. No i po zwiastunie widać podobieństwo w tym odkrywaniu tajemnicy, kto zabił. "Mr. Nobody" oglądałam ponad 10 lat temu, ale pamiętam, że był poruszający. "Donnie Darko" to film, którym się inspirował autor książki "7 żyć Leo" m.in. podróżą w czasie, próbami zmienienia wydarzeń, tajemnicą/ludzkiego umysłu.
Polecam jeszcze: zamiana/przejęcie ciał/a: "Joe Black", "SI-KEU-RIT GA-DEUN", "MUHS-JIN AHG-MONG", "Gorąca laska","Całe szczęście" (chociaż tu się zamieniają czym innym), pętla czasu: "Kod nieśmiertelności", "Na skraju jutra", "Dzień śwostaka", "Free Guy", "W pętli""Nago", "Palm Springs", zmiana biegu wydarzeń/podróż w czasie: "Zanim odejdę", "Erased", "IN-HYEON-WANG-HOO-EUI NAM-JA", "Dom nad jeziorem", "Si-wol-ae", "Operation proposal", "Proposal Daisakusen", "Częstotliwość", "Oszukać przeznaczenie 1-3", "2:22", "Gra życia", "Przeznaczenie", "O północy w Pera Palace", "Znów mieć 15 lat", "Hello, me!", "Fala", "Znów mieć 18 lat", "I uderzył grom", "2067".
Wielu uzytkownikow polecilo ci mnostwo filmow o tym motywie a nikt nie podal tych najwazniejszych: "Pamietnik" i zakleci w czasie". Moim zdaniem dwa bezsporne arcydziela. Bo oczywiscie legendarna trylogie z kultowym Martim McFlyem to na pewno widzialas no nie ?
Ja polecam - "Archiwum 81", "Co kryją jej oczy", "O północy w Pera Palace", anime "Erased", i k-dramy: "Scarlet Heart: Ryeo" i "The King: Eternal Monarch".
No właśnie widzę - niestety. Ale to jak na większości tego typu portalach, które dzierżą w swoich łapach poprawi politycznie lewacy. Zatem: murzyn, żyd tudzież pederasta...aaa, zapomniałbym, obecnie jeszcze: ukrainiec - to hasała niezgodne z regulaminami, dyskryminujące i szerzące nienawiść.
W czym ten serial jest taki fajny? W jaki sposob ten serial jest kryminalem? Dla mnie to serial dla dzieciakow.
Tutaj bardziej chodzi o dochodzenie, kto zabił, czy sam się zabił i dlaczego.. Jak dla mnie bardzo fajnie zrobiony. Wciągający i inny niż wszystkie. Nie musi Ci się podobać wszystko tak, jak i mi. A, że nie rozumiesz, jeśli komuś się podoba, to trudno. Co zrobić.. życie ;)
Mi również bardzo się podobał cała historia od pierwszego odcinka trzymała mnie mocno w garści. Obejrzałam w kilka dni mimo, że od dawna nie jestem nastolatką. Motyw przewodni to podróż w czasie jesli ktoś lubi to bardzo mocno polecam bo warto. A na koniec trochę łez ale i uśmiechu :)