PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=330489}

H2O, wystarczy kropla

H2O: Just Add Water
6,6 19 413
ocen
6,6 10 1 19413
H2O, wystarczy kropla
powrót do forum serialu H2O, wystarczy kropla

Czy znajdę tu kogoś kto jest w wieku 18 lat (lub powyżej) i ogląda ten serial lub inne seriale Disneya tego typu? Bo ja mam 18 lat i to czasami oglądam :) zaczęłam jakieś 2 lata temu i nawet mi się podobają bo są śmieszne a ja lubię takie seriale. Pewne wielu z was pomyśli ze to wstyd ogladać w tym wieku takie seriale. Ale moze jednak ktoś w mniej wiecej moim wieku też ogląda? jeśli tak to napiszcie swój wiek :)))

ocenił(a) serial na 9
karolina922

Już tam od razu wstyd. Ja w tym roku kończę 18 i bardzo dobrze patrzy mi się na seriale czy inne bajki Disney'a i nie tylko.

karolina922

Ja mam 23 lata i zdarza mi się oglądać bajki dla dzieci oraz filmy czy seriale młodzieżowe. Już tłumaczę dlaczego. Studiuję psychologię, w przyszłości mam zamiar zajmować się dziećmi i młodzieżą. Toteż interesują mnie treść i forma takich produkcji telewizyjnych skierowanych do młodych ludzi. Mam zamiar specjalizować się w tym temacie, może będę doradcą przy tworzeniu nowych produkcji. Powiem tylko, że jedynie nieliczne produkcje z tych dostępnych dziś będę pokazywać swoim własnym dzieciom, bo zdecydowana ich większość jest godna pożałowania, a już na pewno nie jest godna polecenia.

Pozdrawiam innych "starych" freeków oglądających dziecięce programy :-D

ocenił(a) serial na 7
gnothi_seauton

Też muszę przyznać, że oglądam :) Uwielbiam filmy i bajki Disneya i H20 też należy do tego grona ;) aaa dodam, że mam 22 lata i nie oglądam tego ze względu na rodzaj studiów, czy ze względu na dzieci ale dla samej siebie ;) pozdrawiam

ocenił(a) serial na 7
Wercia_3