PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=98878}
8,0 3 367
ocen
8,0 10 1 3367
Trigun
powrót do forum serialu Trigun

Trigun ma swoj klimat

ocenił(a) serial na 10

Trigun to naprawde swietne anime, ktore podobnie jak Cowboy Bebop ma swoj niepowtarzalny klimat i specyficzny humor, ktory naprawde potrafi poderwac z krzesla. Smieszy i wzrusza. Po prostu genialne, polecam.

ocenił(a) serial na 7
Okruszek_2

Dokładnie =) Niesamowita seria. A dodatkowym walorem, prócz niepowtarzalnego humoru, jest muzyka (zwłaszcza piosenka endingowa) ^^ Polecam gorąco!

Okruszek_2

Ja mam fajne i ważne pytanie . Nie znam się na anime , i z tego powodu nie wiem gdzie szukać.

Czy sa jakieś Anime o czasach osadzony w star. RZYMIE I GRECJI?????
Albo chociaż o mitologii kultur Rzymu i Grecji nawet niech będa caltyckie itd..

Nie wierzę , ża Japonczycy nie zachwycają się naszymi star. cywilizacjami a my sie wciąż zachwycami ich kulturą ( samurajami ) albo czymś z państwa Środka.Nie wierze , że im do gustu nie przypada 300 , Troya ... łapiecie wątek nie wątpie

Czy sa jakies Anime o dzikim zachodzie , westernowe???
(Ten ma cos w sobie dlatego tu trafiłem )
ale powiedzcie czy duzo i w jaki sposób ma cos z WildWest???

Jak jeszcze mi powiecie o dobrej stronie anime dla torrentów , to juz wogle będzie nieprzeciętnie??????????????????????!!!!!!!!!!!

TCJ

Jaki torrent panocku, przecie to nielegalne ;)

A tak, to nie znam "Rzymskich" anime, z nieprzecietnych i zachodzących w pamięć to evangelion rządzi :D

Gantz

Panocku, torrent legalne, a że już się z tego ściąga nielegalne rzeczy to już inny problem...

Co do Wild Westu to zdecydowanie Cowboy Bebop, a starożytność to rzeczywiście tylko Saint Seiya.

ocenił(a) serial na 9
TCJ

Kiedyś na śtp RTL7 chodzili 'Rycerze Zodiaku', czyli bodajże 'Saint Seiya'. Tak to zalatywało dosyć Grecją, ale łba nie daję, bo sam nie oglądałem - kreska była dla mnie nie do wytrzymania.

Z klimatów westernowych spróbowałbym Gungrave'a...