To jest to, dużo akcji, dużo napięcia, coś się dzieje... film 10/10 !!!... podejrzewam, że ludzie krytykujący ten film to 80% kobiet i 20% pedałków oglądających "M jak miłość" ... ZROZUMCIE to film dla miłośników PRAWDZIWEGO kina akcji i przede wszystkim dla facetów !!! Reżyser nie brał pod uwagę dziewczyn ani ciot ;) więc nie burzcie się że nie jest to film akcji połączony z romansidłem (90% filmów akcji są robione na ten styl)... i jeszcze jedno ...jeżeli wyszła lub będzie gra na komputer na podstawie filmu(lub podobna, ale nie jakieś starocie typu "carmageddon") to prosiłbym o napisanie w tym temacie, dziękuje ;)
jeśli ktoś lubi akcje i jara się jedynie scenkami akcji, to polecam - dużo wybuchów strzałów itp.
jeżeli jednak ktoś zwraca uwage na takie szczegóły jak:
- zachowanie wątku
- logika zdarzeń
- sens wypowiedzi
- ogólne rozumowanie
to odradzam.
hehe ciekawe macie wypowiedzi ... szczególnie "revolver" nie zna kogoś ale wie ile oglądał filmów hmmm ... giela23 nie wiem ile widziałem nie liczę ich ... trochę by się nazbierało... bo tylko filmy akcji oglądam ... harkonen_mgła... jeżeli ja jestem gimnazjalistą Ty jeszcze nie zacząłeś podstawówki ... nie wiem, nie znam Cie więc nie będę się wypowiadał na temat twojego wieku
Fakt , film momentami mocny . Agresywny w wymowie .Dużo dobrze sfilmowanej akcji , naprawdę fajne zdjęcia ścigających się aut i trochę słaby scenariusz ale w tego typu filmach nie musi byc błyskotliwy .Dobry Jason Statham , zagrał swoje , film w swoim gatunku jest naprawdę bardzo dobry , gdyby nie ta łzawa koncówka to bym mu dał 9/10 .
ja jestem dziewczyną i ten film mi się podobał , nawet bardzo. ogólnie to wolę inne filmy (i wcale nie romansidła) , ale czasem lubię obejrzeć dobry film akcji, a Death Race takim był :)
Ja też lubię od czasu do czasu obejrzeć jakiś film akcji, ale Death Race mi się nie podobał. Zmarnowany czas, zdecydowanie nie polecam!
Jeśli to jest dla autora męskie kino to współczuje.Chciałeś chyba powiedzieć film dla chłopców ,to jest różnica
Jak dla mnie to może nie najlepszy ale zgadzam się że jest świetny. Nie dla scenariuszoholików (osób które w każdym filmie muszą mieć głęboką fabułę)
Mi się nawet podobał ten film 8/10 ale do miana najlepszego filmu akcji dużo, dużo mu brakuje
Film był świetny. Nie wiem czemu się nie podobał , była niezła akcja , cały czas się coś działo , nie było momentu żeby się czegoś spodziewać całe zakończenie nawet było zaskoczeniem .
Całkiem niezły film jeden z lepszych filmów akcji, ale zdecydowanie nie najlepszy. Chociaż należy mu się duży plus za świetną role Jason Stathama.
Cały czas czekam na tytuł lepszego filmu akcji, skoro ten nie jest najlepszy to który jest ?
leon zawodowiec to bardziej dramat niż akcja i nie jestem pewien żeby tam było więcej akcji niż w DR
Wybuchowa Para/ Knight and day - w tym filmie akcja jest non stop! i jest to rodzaj akcji który się świetnie ogląda a w DR niestety za dużo sajns fikszyn jak dla mnie : \ kwestia gustu
ale akcja kreci sie w kolko, a sci fi to wiadome bo przeciez ten film przedstawia niby przyszlosc. A polecony przez ciebie film obejrze dzis z ciekawosci
"Lepszość" nie jest precyzyjnym kategorem. W zależności od jego uściśleń mam różne propozycje:
> szalony? Adrenalina
> gangsterski? Przekręt
> strzelany? Shoot Em Up: Tylko strzelaj
> oryginalny? Wanted: Ścigani
> inteligentny? Włoska Robota
> śmieszny? Drużyna A
> korsynowy? 13 Dzielnica
> esowy? Transformers RotF
> historyczny? Angielska Robota
> gwiazdorski? Niezniszczalni 2
> klimatyczny? Sin City
> piękny? Wyspa
> logiczny? Deja Vu
> polityczny? Wróg Publiczny
> retrostrukcyjny? Bardzo Dziki Zachód
Uściślać. To podstawa! }K
Oho, widzę że kolegę przytkało. No to jedziemy dalej, może przetka się:
> psychologiczny? Equilibrium
> romantyczny? Mr & Mrs Smith
> małoakcyjny? Drive
> dreszczowy? AvP
> głupkowaty? Ong Bak
> literotwórczy? Liga Niezwykłych Dżentelmenów
> komiksowy? the Avengers
> kopany? the Raid Redemption
> remake'owy? Infiltracja
> skośnooki? Infernal Affairs
> seagalowy? Mroczna Dzielnica
> muzyczny? Twierdza
> ognisty? Ghost Rider
> antykreskówkowy? Dark Knight
> zreamateoryzowany? Incepcja
> Ninjaski? Ninja Assassin
> Grokomputerowy? Książę Persji: Piaski Czasu
> Rewolucyjny? Sherlock Holmes
> Kostiumowy? Watchmen: strażnicy
Dalsza część coming soon
Wymieniłeś sporo filmów z których WIĘKSZOŚĆ to przeciętniaki, a spora część - filmy bardzo złe.
oryginalny? Wanted: Ścigani - tak, bardzo oryginalny...
inteligentny? Włoska Robota - przewidywalny, nudny i w moim odczuciu słaby
piękny? Wyspa - Jaki?
logiczny? Deja Vu - Deja Vu to pełen błędów logicznych średniak z MOCNO NIEDOPRACOWANYM scenariuszem. W temacie podróży w czasie najlepszy jest niskobudżetowy Primer z 2004.
Drugiego Twojego postu nawet nie ma co komentować, bo kategorie wzięte z .... księżyca, że tak powiem.
dobry kontakt z księżycem jest wskazany, zwłaszcza, że oba na k :)
A tak poważniej, nie zgodzę się z twoją opinią ani na temat 1Deja Vu ani 2Primera
1 Powodem jest fakt, że Deja Vu to mój ulubiony film - nie tylko ze zbioru kacefesów, nie tylko ze zbioru dzieł
Tony'ego Scotta, ale w ogóle. Być może jest to zdeterminowane oglądem wcześniejszych tworów ekipy
Tony ^ Jerry ^ Denzel, w każdym razie po dziś dzień uważam ten projekt za najbardziej dopracowany, tak
dobrze widzisz, za najbardziej dopracowany i doskonale domknięty, bez żadnych kiksów.
2 Co zaś się tyczy tego kaprawego wynalazku - nie, zdecydowanie nie uznaję go za wybitny projekt,
uważam, że kręcenie filmu o podróżach w czasie trwającego krócej niż półtorej godziny zupełnie
mija się z celem, bo uniemożliwia dokładne omówienie autorskiej teorii na temat czasoskoków.
Dodaj sobie do tego fakt, że przez całe 77 minut góra dwa razy doszło do zapętlenia, co jest
daleko poniżej krytyki i pozwala nawet sądzić, że nie jest to film o podróżach w czasie, lecz o
eksperymentach nad czasem.
A to już trochę inna kategoria.
Ej!!! Carmageddon był bardzo fajny! ;P
I dzięki temu, że mam sentyment do tej gry, podobał mi się też film ;-D
Pozdro;)
z tego co pamiętam to murzyn był chyba gejem w tym filmie, szkoda że na końcu w filmie nie adoptowali tej dziewczynki Statmana... to by było dopiero zakończenie :D:D:D:D:D:D:D w sumie on tam jakieś kwestie o ojcostwie dodał na sam koniec <lol2>
Jak to jest być prawdziwym facetem?
Musisz śmierdzieć potem, końmi i whiskey, a na śniadanie jeść gwoździe i popijać napalmem ( mimo, że - przypominam - napalm ma postać galarety)?
Czy tak?
Drogi thorops, także jestem kobieta i film określiłabym więziennym Fast and furious, strasznieeeeee mi sie podobał, świetna wartka akcja,w roli głównej Jason Statham - którego po obejrzeniu ''Adrenaliny'' uwielbiam-świetny aktor filmów akcji.Gorąco film polecam, nie ma takiej opcji,żeby na nim zasnąć, cały czas trzyma w napięciu..Film oglądałam prawie na stojąco z wrażenia :)8/10
Pozazdrościć, że niektórym tak niewiele trzeba, by czerpać aż taką rozrywkę (tj. oglądając na stojąco z wrażenia) z przeciętnego, zbajerowanego filmu.
Jeśli lubisz obejrzeć jakiś projekt-tempo w stylu death race (ja nieraz bardzo lubię :>) ) to sprawdź sobie następujące tytuły:
<Adrenalina>,<Adrenalina 2>,<Wanted: Ścigani>,<Shoot Em Up: tylko strzelaj>,<Przekręt>,<13 Dzielnica>,<Drużyna A>
Gdyż bowiem dlatego iż - ty je widziałeś, a ja jeszcze nie :)
Co sądzisz o mojej próbie uściślenia kategoru "lepszość"?
Strasznie uogólniasz. Nie dla kobiet? jestem kobietą a film mi się podobał (cały czas się coś dzieje, Statan jak dla mnie super, tylko to zakończenie takie z innej bajki...). I nie sądzę też żeby orientacja miała jakiś wpływ na ocenę tego filmu, no ale znawcą nie jestem.
Death race to porządny film ale druga część już taka fajna nie jest bo jest w niej zaledwie 1 wyścig. Ja oglądałem ten film 5 albo więcej razy głównie ze względu na te wypasione fury;] 10/10
Thorops powiem ci tak trzymaj się swojej kwestii jeśli film ci się podobał i piszesz jasno, że dla ciebie i jaki ty widziałeś a inni nie umieją tego zaakceptować to ich problem. To, że nawet ocenisz DR na 10 nie oznacza, że będzie to twój najlepszy film w historii. Proste okazać się może, że za 10 lat zmienisz gust obejrzysz doszukasz się czegoś na nie i zmienisz od tego jest wolność wyboru. Na filmwebie trudno o to gdyż jak dasz 1 lub 10 filmowi można zostać zgnieciony przez innych uważających się za lepszych znawców. Sam mam kilka filmów karate ocenionych na 8 czy 9 wiem, że nie są to dzieła na miarę kina wielkiego i nie porównuje ich do innych gatunków gdyż nie ma to racji bytu. Dla mnie w swej kategorii 8/10 gdyż nie widziałem innego filmu, którym więźniowie jeżdżą w swych brykach z działkami i się eliminują. Jak dla mnie film Orginalny. (Nie widziałem tego ze Stallone i raczej nie chcę gdyż efekty zapewne teraz będą mnie bardziej śmieszyć a niżeli zachwycać)..