ocen krytyków
Kształt wody
powrót do forum filmu Kształt wody

Oscar za palcówe,,

ocenił(a) film na 3

Wybitne kino

użytkownik usunięty
plaxx

Według teorii spiskowych w scenie, gdy bohaterka pokazywała w języku migowym "Fu...Y...", pokazana w języku migowym litera "F" może być odczytana jako cyfra 666 (i naprawdę tak to wygląda z profilu).
"Labirynt Fauna" niektórzy uznali za film propagujący treści satanistyczne, więc kto wie...czyli Twoje przypuszczenia, ze to tylko zwykła "palcówka" oraz 'zwykły" sex z ryba, mogą być błędne.
Dopatrują się oni też w tym filmie innych, przerażających przesłań:

Birthing the Antichrist Moonchild: Illuminati Symbolism in Guillermo del Toro’s The Shape of Water

Del Toro’s latest film releases in December 2017, and it is about a mute that works in a government laboratory where she hooks up with an amphibious creature.
When I say “hook up” I mean it quite literally. The woman supposedly has sex with this creature. Aside from the obvious conspiracies we could delve into like that idea of a government Montauk Project (which inspired Stranger Things– another tale of significance); there is a far more insidious idea at play here.

The idea is that of the alchemical rebirth. Some depict this as the birth of the antichrist (e.g. Rosemary’s Baby), while others suggest it is the communion of man with demon. Another idea is the magical birthing of an immaculate conception through Aleister Crowley’s Moonchild. We can understand why these occultists pursue alchemical transmutations when we watch Kubrick’s 2001 which show us the rebirthed moonchild; enlightened through the Saturnian black cube.

An artist by the name of Marjorie Cameron was hooked into the occultism of Aleister Crowley by becoming a Thelemite (an official follower of Crowley’s Thelema religion- a faith based on the teachings of a disembodied spirit). She met Jack Parsons after he and L. Ron Hubbard conducted the BABALON WORKINGS magic ritual in the desert which sought to birth the incarnate of magical expression (a moon child to be immaculately conceived).

How curious is it to find her artwork depicting the sexual union of woman with alien demonic entity?…

The Shape of Water: 666 Hand & the Womb of the Illuminati Antichrist (*an “F” in ASL)

ocenił(a) film na 5
plaxx

Oscary to majestat i zaiste ten film nie ma z nim nic wspólnego. Jest to faktycznie najgorszy werdykt od lat, który szczególnie boli, gdy obok powstały naprawdę wartościowe filmy, które komunikowały nawet znacznie głębsze treści niż proste uczucia, by wspomnieć
"WSZYSTKIE PIENIĄDZE ŚWIATA" Ridleya Scotta - film o bezsilności, bezradności wobec ludzi władzy i pieniędzy,
"GRA O WSZYSTKO" - obraz o walce o dobre imię, bo mamy tylko jedno,
"CZWARTA WŁADZA" - o powinnościach obywatelskich i poszanowaniu prawa

ale nie żyjemy już w czasach rozumu. Żyjemy w czasach uczuć, emocji, a te, jak wiadomo, z myśleniem mają niewiele wspólnego.

Co nie zmienia faktu, że...
scena masturbacji to w istocie jedyna wartościowa scena w tym filmie, jedyna nieuczesana, przekraczająca jakieś tabu. Jedyna prawdziwa w tej nieprawdziwej historii.
Tak, samotne porządne kobiety też się masturbują, ale robią to w równo odliczonym czasie!

Pobierz aplikację Filmwebu!

Odkryj świat filmu w zasięgu Twojej ręki! Oglądaj, oceniaj i dziel się swoimi ulubionymi produkcjami z przyjaciółmi.
phones