PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=98476}

Niedokończone życie

An Unfinished Life
6,8 12 383
oceny
6,8 10 1 12383
Niedokończone życie
powrót do forum filmu Niedokończone życie

...coś w nim jest. Może nie znam się na kinie, może jestem idealistką, ale wierzę że Redford i Freeman nie zagrali w tym filmie dla specjalnej kasy, itp. Wybrali ten scenariusz, bo... to dobry film. Nie jest specjalnie oryginalny, ale (sorry) czy życie jest? Nie wymyśliliśmy jeszcze bardziej oryginalnych słów do okazania uczuć niż "kocham cię". Ta opowieść jest prosta, zawiera sporo "sztampowych" dialogów, ale mimo wszystko chwyta za serce, daje do myślenia choć od początku wiemy do czego zmierzamy. A w życiu nie wiemy? Nie wiemy będąc w centrum wydarzeń, ale patrząc z boku łatwo nam ocenić, przewidzieć i najczęściej mamy rację. Dlatego ten film tak jak wiele mu podobnych chwyta w pewien sposób za serce. Nie jest to "Między słowami", wiele mu brakuje, ale spełnia pewne swoje zadanie. Jest piękną historią, pięknie opowiedzianą przez wspaniałych aktorów. I myślę że dlatego w nim zagrali.

ocenił(a) film na 7
Nikita8

Pięknie powiedziane. Polecam

ocenił(a) film na 9
Nikita8

uwielbiam ten film. jest w nim pewna magia. a powyzszy post co tu dużo mówić - oddaje istote tego filmu

ocenił(a) film na 7
Nikita8

zgadzam się w 100%.

użytkownik usunięty
Nikita8

Przy tej obsadzie głównych ról, trudno napisać że to badziewie typu "Tylko mnie kochaj" itd.

ocenił(a) film na 7
Nikita8

Zgadzam się jak najbardziej.

Nikita8

Ja również się zgadzam. Może i nie jest to arcydzieło ale to były naprawdę przyjemne 2 godziny i z uśmiechem na twarzy. Polecam.

ocenił(a) film na 8
Nikita8

Mi się film bardzo podobał.

Nikita8