PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=832425}

Emily w Paryżu

Emily in Paris
6,2 36 789
ocen
6,2 10 1 36789
3,2 10
ocen krytyków
Emily w Paryżu
powrót do forum serialu Emily w Paryżu

Dziwna estetyka

ocenił(a) serial na 5

Ten serial niby jest porównywany do „Seksu w Wielkim Mieście” ale bardziej przypomina filmy disneya z Selena Gomez czy Demi Lovato. Jak filmy dla nastolatek z typowym motywem podróży do Europy. Nie wiem, czy jest dedykowany dla dorosłych czy dla dzieci.

Asia101993

Dedykowany to na pewno nie jest. Dedykować to można komuś wiersz, albo piosenkę...

ocenił(a) serial na 5
eltoro10000

Straszne. Język się zmienia.

Asia101993

Niestety na gorsze. Najczęściej dzięki snobom i nieukom.

https://gazetawroclawska.pl/jan-miodek-przeznaczac-a-nie-dedykowac/ar/704161

ocenił(a) serial na 5
eltoro10000

Jestem inżynierem wiec średnio trafiłeś. Tego wyrażenia najczęściej się używa w języku technicznym. Niestety nie każdy ma ambicje studiować filologię Polska i pracować w maku.

Asia101993

"Filologię Polska" powiadasz. Czy w "języku technicznym" piszecie przymiotniki dużą literą? Myślę, że jednak dobrze trafiłem...

ocenił(a) serial na 5
eltoro10000

Dobra, idź tam zmywać podłogi posługując się poprawną polszczyzną.

Asia101993

Widzisz coś złego w zmywaniu podłogi? Żadnej pracy nie należy się wstydzić. W przeciwieństwie do nieznajomości języka ojczystego.

ocenił(a) serial na 5
eltoro10000

Brawo <3

Asia101993

Ja myślę, że to coś pokroju "Plotkary" - serial dla starszych nastolatków/młodych dorosłych.

ocenił(a) serial na 5
Asia101993

Prawie trafiłaś. To jest serial dla młodych osób, wkraczających dopiero w dorosłość, wychowanych na serialach Disney'a, o których piszesz.

Asia101993

to jest jak "doroślejsza" wersja filmu z Olsenkami ;)

Asia101993

Zgadzam się, to bardziej Disney niż "Sex w wielkim mieście".

Asia101993

Przecież to serial Netflixa, więc robiony dla gimbazy, bądz dorosłych o mentalności gimbazy.