Nie znalezlismy miasta lub kina odpowiadajacemu Twojemu wyszukiwaniu
Kino Pod Baranami
Kraków, Rynek Główny 27
Repertuar dla kina Kino Pod Baranami jest odświeżany w każdą środę w godzinach popołudniowych. Aktualizowane są godziny seansów oraz filmy grane w danym kinie. Kup bilety przez stronę wybranego kina lub przez system sprzedaży biletów z jakim kino współpracuje.
"Back to Black. Historia Amy Winehouse" przedstawia pełną pasji historię niezwykłej artystki, ukazując lata spędzone w tętniącym życiem londyńskim Camden, które nazywała domem, oraz drogę do światowej sławy. Film skupia się na niezwykłym geniuszu, kreatywności, poczuciu humoru i szczerości Amy, które towarzyszyły jej we wszystkim, co robiła, a także próbuje zrozumieć jej demony. "Back to Black. Historia Amy Winehouse" to bezkompromisowe spojrzenie na współczesną machinę sławy i wielki hołd dla wyjątkowego talentu, który zdarza się raz na pokolenie.
Niemal wszystko w produkcji Niclasa Larssona kręci się wokół tytułowych - matki oraz kanapy. Podczas rodzinnej wizyty w sklepie z meblami bohaterka zasiada na wystawionej na sprzedaż sofie, deklarując, że nie ma zamiaru z niej więcej wstać. Reżyser konsternuje widza tak, że ten czuje się niemal równie zaskoczony, co dorosłe już dzieci kobiety, między którymi toczy się dyskusja, jak poradzić sobie z kłopotliwą sytuacją. Zapanować nad nią próbuje zwłaszcza jeden z synów, David. Negocjacje, jakie prowadzi z kobietą, stają się asumptem do prześledzenia skomplikowanych, pełnych wzajemnych pretensji relacji, jakie łączą matkę i syna. Debiutujący Larsson może pochwalić się wyjątkową, jak na pierwszy pełnometrażowy film, gwiazdorską obsadą. W głównych rolach występują bowiem Ewan McGregor, Ellen Burstyn oraz Rhys Ifans.
Na mieszkającego w Nowym Jorku Petera spada nagła fala osobistych nieszczęść. Po ponad trzech dekadach małżeństwa opuszcza go żona, rozstają się także jego rodzice, mający niemal dwukrotnie dłuższy staż. Oparciem i pocieszeniem dla Petera stają się jego dorośli synowie – Nick i Mickey. Podczas gdy trwają przygotowania do wieczoru kawalerskiego jednego z nich, trafiają do meksykańskiego kurortu w Tulum, gdzie ma odbyć się cała impreza. Kiedy jednak coraz więcej rzeczy zdaje się iść nie tak, coraz silniej daje się zauważyć, że główny bohater nie jest jedynym mężczyzną przechodzącym kryzys egzystencjalny.
Raphaël, jednooki mężczyzna zbliżający się do sześćdziesiątki, mieszka z matką w odosobnionej willi, gdzie pracuje jako ogrodnik. Wiodąc samotne życie, jego rutynę zmienia przybycie Garance, wyzwolonej artystki z tatuażami, która namawia go do wzięcia udziału w swoim nowym projekcie artystycznym. Ich spotkanie wprowadza chaos i nowe emocje do życia Raphaëla.
Siedemnastoletnia Manon, pasjonatka hokeja, ucieka z domu w szwajcarskich górach i wyrusza samotnie do Francji, by odnaleźć zaginionego ojca. Podróż ta staje się dla niej okazją do dojrzewania, konfrontacji z trudną przeszłością i refleksji nad przyszłością.
Po śmierci matki piętnastoletnia Abby zmuszona zostaje do zamieszkania z ojcem i jego młodszą partnerką. Zagubiona dziewczyna, w poczuciu wyobcowania staje na tytułowej krawędzi. Nie czuje się komfortowo w nowej przestrzeni, a fakt, że mężczyzna ułożył sobie życie z nową kobietą nie wpływa korzystnie na i tak już skomplikowane relacje ojca z córką. Nastolatka, próbując odnaleźć się w nowej rzeczywistości i poradzić sobie z dotkliwą stratą, zaczyna eksperymentować i szukać nowych wrażeń. Towarzyszy jej w tym zbuntowana Caroline, z którą Abby nawiązuje nić porozumienia. Pełnometrażowy debiut Pablo Feldmana i Sophii Sabelli to słodko-gorzka opowieść o blaskach i cieniach granicznego momentu pomiędzy dzieciństwem a dorosłością, próbie nawiązania międzypokoleniowego dialogu i wadze przyjaźni. Jest to opowieść o czasie wyjątkowo intensywnym i emocjonalnym, któremu towarzyszy zarówno uczucie ekscytacji, jak również niepewności i lęku.
Komendant obozu koncentracyjnego Auschwitz-Birkenau Rudolf Höss i jego żona Hedwiga próbują ułożyć sobie rodzinne życie w domu z ogrodem, który znajduje się tuż obok obozu.
Weteran wojenny postanawia zbudować kolonię na nieurodzajnych wrzosowiskach jutlandzkich. Uzyskując zgodę króla, jego wrogiem staje się lokalny właściciel ziemski.
Pochodzący z rodziny o militarnych tradycjach Tytus bierze udział w rekrutacji do lokalnej grupy paramilitarnej. Konfrontując się ze swoimi słabościami dojrzewa i po raz pierwszy w życiu zdobywa się na odwagę.
Francja, lata 70. XIX wieku. Rosalie to młoda kobieta inna niż wszystkie, obdarzona wyjątkową tajemnicą - jej twarz i ciało pokrywają włosy. Przez całe życie ukrywała prawdę, aby zachować bezpieczeństwo i dopasować się do otoczenia. Aż do czasu, kiedy na swojej drodze spotka Abla, nieświadomego jej sekretu zadłużonego właściciela baru, który bierze z nią ślub dla posagu. Czy Abel będzie w stanie pokochać Rosalie i dostrzec w niej kobietę, gdy pozna prawdę?
Studenci Wydziału Aktorskiego dowiadują się, że ich film dyplomowy nakręci znany reżyser Gajda. Ta wiadomość elektryzuje ich – każdy chce się znaleźć w obsadzie. Gajda pojawia się sporadycznie. Zostawia studentom kamerę - pod jego nieobecność mają nagrywać improwizowane sceny wokół tematu zazdrości i rywalizacji oparte na historii Kaina i Abla oraz Balladyny i Aliny. Zaczynają się próby, poznajemy osobowości studentów, ich marzenia, ambicje. Ujawniają się też dysproporcje w talentach aktorskich, różnice poglądowe, majątkowe, zawiści, zaszłości, skomplikowane relacje uczuciowe. Skupiamy się na relacji czwórki bohaterów: Łukasza/Abla, Olo/Kaina, Julki/Balladyny i Alicji/Aliny. Na rywalizację zawodową nakłada się ta prywatna. Granica pomiędzy rzeczywistością a fikcją powoli zaczyna się zacierać. Cała czwórka prowadzi grę o rolę w filmie, która przeradza się w grę o wszystko. Na imprezie dochodzi do starcia pomiędzy Łukaszem i Olo. Bójka wymyka się spod kontroli.
Ann znalazła się na życiowym zakręcie. Mieszka w Nowym Jorku, ale nie jest specjalnie zainteresowana wykonywaną na co dzień pracą, męczy ją związkowa rutyna, a do tego nie może znaleźć wspólnego języka z próbującymi kontrolować jej życie rodzicami. Droga ku odkryciu siebie i przejęciu odpowiedzialności za swoje życie nie będzie należała do łatwych. Zmagania Ann wypełniają zarówno absurdy dnia codziennego, jak i elementy… BDSM.
Rok 1989. Polska tuż przed przełomem, podczas kiedy w Trójmieście kwitnie alternatywna scena muzyczna, młoda, złamana artystka, szukając bliskości ze swoją z pozoru pozbawioną uczuć matką, dowiaduje się, że sama jest w ciąży.
Przewrotna komedia o wchodzeniu w dorosłość, pełna ekscentrycznych postaci, które wprowadzają w życie głównego bohatera chaotyczną mieszankę horroru i komedii, burząc jego dotychczasowy świat.
Anna niedawno straciła swoją najbliższą przyjaciółkę i współlokatorkę. Jedynym śladem po Izzy jest kot Booger, który staje się dla Anny symbolem jej utraconej towarzyszki. Kiedy jednak niesforny Booger ucieka przez okno, dziewczyna coraz bardziej pogrąża się w samotności, za jedyny cel stawiając sobie odnalezienie zwierzęcia. W międzyczasie zaczyna jednak doświadczać niepokojących fizycznych zmian, przejmując coraz więcej nieludzkich cech.
W filmie Selmana Nacara akcja rozgrywa się w ciągu niecałych 24 godzin, w których Canan, prawniczka specjalizująca się w prawie karnym, musi podjąć ważny moralny wybór, decydujący o jej przyszłości. Dzieląc czas między pracę w sądzie a opiekę nad chorą matką w szpitalu, Canan stoi przed życiowym dylematem w momencie ogłaszania wyroku klienta oskarżonego o morderstwo. "Hesitation Wound" to trzymający w napięciu dramat sądowy, skoncentrowany wokół zagadnień związanych z problemami moralności oraz sprawiedliwości. Są to tematy nieprzypadkowe, bowiem fascynują reżysera od czasu jego własnych studiów prawniczych. Nagrodzony na festiwalach w Zurychu i Brukseli film pobudza do refleksji nad systemem wartości, jakimi na co dzień kieruje się każdy z nas, pokazując też konsekwencje podjętej raz decyzji.
W 1986 roku młoda Maria przeprowadza się do wioski w Finlandii, gdzie spotyka piętnastoletnią Mimi. Pomimo globalnego napięcia związanego z katastrofą w Czarnobylu obie przeżywają namiętne lato pełne uczuć. Dwadzieścia lat później, powracając, by zaopiekować się chorą matką, Maria odczuwa silne wspomnienia tamtego czasu.
Cztery aktorki i scenarzystka spędzają tydzień w starym młynie. Dni mijają im na próbach przedstawienia, a także rozmowach o życiowych doświadczeniach oraz wyznawanych wartościach.
W 1981 roku, w duńskim miasteczku rybackim, nowa łódź ratunkowa RF2, uznawana za niezatapialną, tonie podczas pierwszej misji, powodując śmierć dziewięciu osób. Kapitan łodzi jest obwiniany o katastrofę, a jego syn Henrik decyduje się zbadać sprawę, napotykając opór ze strony społeczności obawiającej się utraty pracy i władz, starających się uniknąć skandalu. Film Christiana Andersena ukazuje również wpływ tragedii na rodzinę Henrika, testując ich wzajemne relacje.
Siedemnastoletnia Vera, z pozoru zwyczajna uczennica i siatkarka, potajemnie wynajmuje puste mieszkanie dla rówieśników do intymnych spotkań, podkradając je od matki, która pracuje w nieruchomościach. Ukryta za zamkniętymi drzwiami, Vera poznaje swoje erotyczne fantazje, słysząc odgłosy z sąsiednich pokoi.
Ivy (Sarah Jeffrey) żyje w idyllicznej, pełnej luksusu, blichtru i pieniędzy rzeczywistości imprezowego Aspen. Pewnego dnia na nieskazitelnym obrazku pojawia się jednak poważna rysa. Bolesny rozwód przybranych rodziców dziewczyny sprawia, że ta traci grunt pod nogami. Czującej odrzucenie bohaterce nie pomaga patriarchalne środowisko, w którym pieniądz, władza i związane z nimi przywileje stają się najwyższą wartością.
Sześcioletnia Cléo kocha swoją nianię Glorię ponad wszystko. Kiedy Gloria musi wrócić na Wyspy Zielonego Przylądka, aby zaopiekować się własnymi dziećmi, obie chcą jak najlepiej wykorzystać ostatnie wspólne lato.