PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=502668}

Hel

6,4 7 190
ocen
6,4 10 1 7190
3,8 6
ocen krytyków
Hel
powrót do forum filmu Hel
ocenił(a) film na 3
Nosferatu8

Hel w filmie to nie nazwa miasta lecz narkotyku

ocenił(a) film na 5
redcorals

Dzięki! Na szczęście nie znam się na tym i nawet nie wiedziałem że tak się nazywa jakiś narkotyk!! W filmie wspominali że chcą jechać na Hel i w ciekawostkach podano że film kręcony na Helu więc od razu utożsamiłem to z Helem miastem!

ocenił(a) film na 3
Nosferatu8

ja też sie nie znam ale oglądając film zauważyłam operowanie taką nazwą i wydedukowałam taką teorię - inny powód nazwy filmu nie przychodzi mi do głowy ;)

redcorals

Chciałbym być tak bystry.

ocenił(a) film na 3
redcorals

Królikowski mówi też do syna, że pojadą na Hel do babci, więc nazwa miasta też się pojawia. Później, jak już zszedł kompletnie na psy to wspomina, że jedzie na helu, czyli ćpa heroinę. Też musiałam to wydedukować, bo świat narkotyków jest mi kompletnie obcy i późno się zorientowałam :)

Nosferatu8

hehe, moze, ale tu podkreslam MOZE, chodzi o nawiazanie do slowa Hell - [hel] n - piekło;

3rr4to

Hmm, post mial byc ironiczny a mogl nie wyjsc na taki, takze podkreslam ze chodzilo o lekka ironie :)

3rr4to

Że niby oglądanie tego filmu to piekło? Taka przestroga od twórców w tytule, coby potem mogli się usprawiedliwić przed malkontentami: "przecież ostrzegaliśmy"? No tak, to ma sens. Masz rację.

bunnylune

Nie no, jak? Przecie tu nie ma zadnej glebszej rozkminy. Koles poprostu przeszedl pieklo, ot i cala historia

3rr4to

Zapomniałam napisać, że mi też chodziło o lekką ironię. Może ciężko wyczuć.

bunnylune

Hehe, no tośmy sie dogadali :)

ocenił(a) film na 6
Nosferatu8

Tak jest, hel to inna nazwa heroiny.

ocenił(a) film na 7
Nosferatu8

Heroina - helena - hel, taka jest droga do tego skrótu.

Nosferatu8

hel to również gaz tumoku

ocenił(a) film na 5
maciekb80

No i co w związku z tym?

maciekb80