PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=798143}

Parasite

Gi-saeng-chung
8,1 175 647
ocen
8,1 10 1 175647
8,3 62
oceny krytyków
Parasite
powrót do forum filmu Parasite

Same superlatywy i ani jednego głosu na nie - bardzo zachęcające. Skusiłam się, lubię zobaczyć, żeby ocenić i... zupełnie nie rozumiem wyjątkowości tej produkcji. Serio tyle ochów i achów dla takiego dziwnego filmu? Naprawdę mocno zastanawiające...

ocenił(a) film na 9
MegiMe

Co w nim dziwnego?

elrond123

A co w nim nie jest dziwnego?

ocenił(a) film na 9
MegiMe

Nie odpowiada się pytaniem na pytanie. Dla kogoś, kto nigdy nie miał styczności z Koreą, ich kultura czy zwyczaje mogą się wydawać dziwne i nienaturalne. Chociaż ten film jest i tak bardzo w stylu Zachodu. Polecam obejrzeć więcej filmów koreańskich czy japońskich, są dużo lepsze od amerykańskich.

elrond123

Fakt, nie mam doświadczenia z produkcjami azjatyckimi, dlatego ciężko mi porównać i ustosunkować się. Nie zdziwiło mnie w tym filmie jednak nic z aspektów kulturowych. Chyba po prostu zraził mnie naiwny i przerysowany obraz fabuły, z humorem nie do końca w moim guście, a być może miałam zbyt duże oczekiwania względem niego. Miał być niemal idealny... dla mnie po prostu takim nie jest.

ocenił(a) film na 9
MegiMe