1. Czarna Żmija
2. Allo Allo
3. Cienka Niebieska Linia
4. Święty
5. Latający Cyrk Month Phytona
6. Mr.Bean
7. Hotel Zaciesze
8. Co Ludzie Powiedzą
9. Benny Hill
10.Pan wzywał, Milordzie?
Moje top 8 najlepszych seriali produkcji brytyjskiej to:
1. Benny Hill
2. Jaś Fasola
3. Latający Cyrk Monthy Pythona
4. Mała Brytania
5. Cienka Niebieska Linia
6. Czarna Żmija
7. Co ludzie powiedzą?
8. Allo Allo
1. Cienka Niebieska Linia
2. Mr.Bean
3. Black Adder
4. Święty
5. Allo Allo
6. Monty Phyton
7. Moja Rodzinka
8. Hotel Zacisze
9. Mała Brytania
10.Co ludzie powiedzą?
1. Czarna Żmija
2. Pan wzywał, Milordzie?
3. Benny Hill
4. Jaś Fasola
5. Cienka Niebieska Linia
6. Allo Allo
7. Hotel Zacisze
8. Co ludzie powiedzą?
9. Latający Cyrk Monty Pythona
10. Mała Brytania
1, latający cyrk monty pythona
2. co ludzie powiedzą?
3. hotel zacisze
4. czarna żmija
5. allo allo
6. jaś fasola
natomiast benny hilla nie znosze
1. Latający cyrk MP
2. czarna żmija
3.co ludzie powiedzą
4. absolutnie fantastyczne
5. pcim dolny - liga dżentelmenów
6. mała brytania
7. allo, allo
8. hotel zacisze
9. moja rodzinka
10. pan wzywał milordzie?
Jeszcze jest Father Ted :-))) http://www.filmweb.pl/serial/Ojciec+Ted-1995-137933
Najlepszym serialem komediowym, jaki w życiu widziałam jest Czarna Żmija. Najgorszym zaś Jaś fasola, taki mam rozrzut :D Łeb w łeb z tym ostatnim idzie Benny Hill.
Ale z resztą wymienionych się zgadzam, generalnie angielski humor pasuje mi mocno. Ostatnio moim faworytem jest Moja rodzinka :D
Kolejność przypadkowa:
Red Dwarf, Co ludzie powiedzą, Latający Cyrk MP, Pan wzywał milordzie
1. Czarna Żmija
2. Mr Bean
3. Moja Rodzinka
4. Cienka niebieska linia
5. Co ludzie powiedzą
6. Hotel Zacisze
7. Allo Aloo
8. Pan wzywał, Millordzie?
9. Latający Cyrk Monty Pythona
10. Benny Hill
1. Czarna linia
2. Cienka Niebieska Żmija
3. Hotel Monty Pythona
4. Latający Cyrk Zacisze
5. Mr. Hill
6. Benny Bean