Który z wyżej wymienionych tytułów jest według was lepszym?? Gramy do 20 głosów :)
A ja nie mam potrzeby dzialania komukolwiek na nerwy :) staram sie byc mila (na tym forum) dla kazdego, chociaz nie zawsze mi to wychodzi :) nawet z Vachallem mialam maly epizod :)
Wiem widziałam te epiozody:P Też staram się być miła dla wszystkich ale czasem sie nie da :) ostatnio małe spiecie miałam przy jednym temacie o filmach:) Chyba wychodzi mój czepialski charakter:P
Tak bez obrazy oczywiście zauważyłam że jesteś czepialska:P czasem na inne poczytam i co nie co widać:P
:) Aż tak dobrze się nie wczytuje w komenatrze ale skoro mówisz że nie używasz to tak jest:) mi czasem się zdarzy ale bardzoooo rzadko:P
To był chyba film o mitologi greckiej, a nie żadnym diable :) Zeus, Hades i te sprawy :) Ależ duchy istnieją :)
Weteran z Wietnamu, mój ukochany film :)
11, magiczna ocena, moja najwyższa, choć jest ktoś kogo oceniłbym na 12.
<3
No zobaczymy właśnie czy się otrzepie i podniesie :) Sporo czasu jeszcze ma, aby się przygotować.
Haha dobre, jaka kłónia xD
Jestem pewny, że się otrzepie i zasiądzie z powrotem na tronie :)
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/f2/c0/c6/f2c0c69a001ce36060aaf5a688f72 a88--godzilla-vs-gojira.jpg
No ma sporo czasu, co nie za bardzo mi się podoba, bo trzeba długo czekać.
Gdzie, bo już nie dowidzę :P
7:0
Czyżby wielki waran z Komodo do końca głosowania pozostał bez choćby jednego głosu?? ;)
Na ten moment dla Konga jest wręcz malinowo ;)
:* ♥
Heh no chyba na to wychodzi, ale nic już nie zrobi niestety, Kong go znokautował :) Może kolejny film podniesie szanse :P
Haha no tak malinowo, tylko żeby nie spoczął na laurach ;)
:*
Hmm...
Wyczuwałem w tym filmie nawiązanie do klasycznej Godzilli z filmów japońskich. Nie wiem, czy to był dobry ruch. Jako miłośnikowi naturalizmu i realizmu, zarówno w prozie, jak i w kinie, dość ciężko przyszło mi przymknięcie oczu na irracjonalizm tego filmu. Było tam kilka, kilkanaście sprzeczności, które mnie uwierały. Ale, ok - rozrywka. Tyle, że jakoś szczególnie dobrze się nie bawiłem, obejrzałem, bo obejrzałem. I poszedłem spać xD Kong był obiektywnie rzecz ujmując trochę lepszy, ale i tak średni.
Widzisz, jedni kochają tego typu filmy, inni ich nie znoszą, gusta.
Spadam, spamujcie dalej :D
Pozdro.
Ja jestem zdecydowanie za "Kongiem", gdyż to dobra rozrywka. Może i momentami głupia, bo niektóre decyzje bohaterów są nieuzasadnione, a Podpułkownik Packard ma tyle samo rozumu w głowie, co prezydent z "Dnia Niepodległości", czyli niewiele, ale potwory są świetne i przynajmniej się nie nudziłem. Ponadto efekty i zdjęcia są obłędne.
W ogóle to fajny pomysł z tym głosowaniem. Ja zapraszam do wzięcia udziału w moim konkursie, dotyczącym filmów i seriali sci-fi / fantasy z 2014 roku. Też jest na co głosować ;)
http://www.filmweb.pl/forum/filmy/Konkurs+filmowy+-+%22Z%C5%81OTE+KOMETY%22+%28w ersja+limitowana+2014+r.%29,2901607#post_15283984
A tak w ogóle to jeszcze zachęcam, o ile ktoś by chciał, do przeczytania mojej recenzji na temat "Konga". Jest co prawda długa i obszerna, ale z całkiem miłym zakończeniem :)
Pozdrawiam wszystkich głosujących i oczywiście twórcę konkursu ;)
Dokładnie, zero nudy i świetne stwory :) To film właśnie tego typu, ma rozerwać widza i napawać jego oczy takimi efektami jakimi zostaliśmy uraczeni :)
Dziękuję za pozdrowienia i również pozdrawiam :D
Wejdę w link i zerknę na konkurs ;)
Bardzo fajny ten Twój konkurs, ale nie mogę wziąć w nim udziału, gdyby kategorią był horror lub akcja, ale sf niestety nie jest moim mocnym punktem, choć też lubię tego typu kino, ale dany film musi spełniać sporo moich wymagań :)
Ok, ale dzięki za komentarz. A i jeszcze, jakbyś oczywiście chciał, to zapraszam do przeczytania mojej recenzji na temat "Konga" ;)
Kong i tylko Kong. Każdy kto zagłosuje na Godzille potrzebuje natychmiastowej pomocy psychiatrycznej. :P
Zgadzam się, Godzilla nie może równać się z Kongiem :) Ciekawe czy powstanie film, w którym zobaczymy oba potworki :)
13:1